Burson henter Carolina Skajem fra Dinamo
Skajem bringer med seg byråerfaring, digital ekspertise og en sterk evne til å skape engasjerende innhold.
Carolina Skajem har en mastergrad i digital markedsføring fra University of Westminster i London, i tillegg til erfaring fra PR-bransjen og sin egen næringsvirksomhet.
Det skriver Burson i en pressemelding.
Før hun kom til Burson, var Skajem rådgiver i Dinamo i nesten tre år. Her jobbet hun med PR, løpende SoMe-arbeid for kunder og bistod i både store og små kampanjer med strategi, konsept, innhold og annonsering.
– Vi fikk stor respons på vår rekrutteringskampanje, med mange svært kvalifiserte søkere. Carolinas solide byråerfaring og hennes evne til å jobbe med et bredt utvalg av kunder på tvers av bransjer, var imidlertid avgjørende for oss. Hun har kommer raskt inn i gjengen og imponerer allerede med hvordan hun løser ulike kommunikasjonsutfordringer, sier Andreas Wabø, CEO i Burson.
Skajem selv forteller at hun har fått en god start hos sin nye arbeidsgiver, og gleder seg til tiden fremover.
– Jeg ble tiltrukket av Burson på grunn av det internasjonale miljøet og de mange spennende kundene, særlig innen helse, teknologi og forsvar. Her har jeg blitt tatt godt imot, og opplever et miljø preget av høy faglig kompetanse og fokus på samarbeid. Jeg gleder meg til å bidra med min erfaring og utvikle meg videre her.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no