Blir ny SoMe-kreatør i Dinamo Dinamo har ansatt Emilie Wolden som ny sosiale medier-kreatør og vaffelansvarlig.
Disse norske kampanjene havnet på reklamesvarteliste Over 30 norske reklamekampanjer er publisert på en internasjonal nettside som jakter på idekopiering.
Disse byråene deler på Oslo-kommunens klima-millioner Klimaetaten i Oslo kommune har delt ut en ny kommunikasjonskontrakt verdt opptil 24 millioner kroner. Fire byråer går seirende ut av konkurransen.
Burson henter Carolina Skajem fra Dinamo Skajem bringer med seg byråerfaring, digital ekspertise og en sterk evne til å skape engasjerende innhold.
Overskuddet forsvant for Dinamo: – Bedre enn fryktet Dinamo tredoblet inntektene, men satt nesten igjen uten overskudd. Nå forklarer byråleder Hølje Tefre hvorfor høsten ødela året.
Rekordmange vil studere ved USN etter snuoperasjon Langsiktig merkevarejobbing i samarbeid med vekstbyrået Fullstakk har snudd nedgang til rekordvekst for Universitetet i Sørøst-Norge.
Dette går pengene fra Gullblyanten til: – Det koster å arrangere Det koster å sende inn bidrag til Gullblyanten. Benedikte Løvdal i Kreativt Forum forklarer hvor pengene tar veien.
Dinamo-sjefen om byråets tilstand: – Jeg slapper overhodet ikke av Ett og et halvt år etter at Dinamo gjenoppsto, opplever fortsatt Hølje Tefre at hver måned er en kamp for å nå budsjettet.
Merkle henter kundeansvarlig fra Knowit: – Fortsatt ustabilt marked Dentsu-byrået Merkle har ansatt Thale Kannert Håmo, tidligere seniorrådgiver og kundeutvikler i Knowit, som ny kundeansvarlig.
– Skal reise tilbake til 1984 for å hindre at Sam Altman blir født Eirik Stensrud, kreativ leder i Dinamo, ser fram til julemat med en overraskende vri og spår litt av et 2025 for bransjen – men én dag i uken skal CrossFit vike for noe annet.
Lager KI-podkast om hver Facebook-venn:– De fleste synes det er litt ko-ko Kreativ leder i Dinamo, Eirik Stensrud, hyller Facebook-vennene sine – én podkastepisode av gangen
NJ lanserer ny visuell identitet Arbeidet inkluderer også nye nettsider, som lanseres senere i vinter. Identiteten og nettsidene er utviklet i samarbeid med Dinamo Design.
Skal farte rundt i upassende kort shorts: – Fått høre at jeg har ganske lekre bein I sommer skal Henrik til Puglia, Italia, for 12 dager med mat og vin, og selvfølgelig, for å vise frem bena i upassende korte shorts.
Hill & Knowlton styrker seniorstallen med Tor Asbjørn Hegge fra Dinamo For Tor Asbjørn Hegge var det Hill & Knowltons ambisjon om å tette gapet mellom kommunikasjon og management consulting, som lokket.
Journalistenes fagforening skal ha ny logo – Dinamo fikk jobben Skal bruke 1,5 millioner kroner på ny visuell identitet.
Gikk konkurs, men gjenoppsto. Nå lanserer de designbyrå Dinamo-familien finner nå sin nye form, og spisser seg i to ulike fagenheter. Først ut er Dinamo Design.
Sigmund Wøien går fra Dinamo til Släger – Vi har allerede merket at ny teknologi preger måten vi jobber på.