Victoria og Christian går fra JCP Prad til TRY Råd
Bringer med seg gullvinnende kampanjeerfaring.
Kreatørduoen Christian Kruse og Victoria Allan har bygget seg opp en solid portefølje med kunder og kampanjer på tvers av bransjer, og bringer med seg bred erfaring fra både store og små oppdrag.
– For TRY Råd handler det om å bruke kreativitet som et strategisk verktøy – enten det gjelder å navigere i det politiske landskap, få fortjent oppmerksomhet eller bygge langsiktige relasjoner med interessenter. Her har vi funnet kreatørduoen som skjønner kompleksiteten i utfordringene våre kunder står i og som tør å tenke annerledes i måten vi løser det på, sier Stine Grøndahl Sesseng, daglig leder i TRY Råd.
Kreativitet som verktøy
Duoen har blant annet erfaring fra kunder som Devold, Fretex, IKEA, OBOS og Volvo. Tidligere i år vant de gull i SABRE Awards sammen med Oslo Taxi, for kampanjen «Trygt hjem med Taxifix», som ofte kalles EM i PR.
Nå er de godt i gang med flere prosjekter og kunder. Deriblant kampanjen «Ikke alle har 100 dager» for tankesmia Langsikt, som skal få politikere til å prioritere effektiv bistand i statsbudsjettet.
– TRY Råd har et sterkt fagmiljø og spennende kunder. Men det som virkelig gjorde utslaget var menneskene og kulturen. Her kan vi utvikle både det kreative håndverket og den strategiske forståelsen, sier Victoria og Kruse.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no