Narvesen lanserer spesialkopp til støtte for TV-aksjonen
I tre uker fra tirsdag 30. september donerer Narvesen 1 kr per solgte kaffekopp og varm drikke til TV-aksjonen.
Narvesen har samarbeidet med TV-aksjonen siden 2018 og donerte i fjor 267 463 kroner til Barnekreftforeningen.
– Narvesens kaffekampanje har blitt en kjær tradisjon for våre kunder, ansatte og TV-aksjonens bøssebærere. I år er vi ekstra stolte over den varmende koppen, som lanseres i ny drakt for årets viktige sak, sier Madelaine Meyn, merkevaresjef for Narvesen i Reitan Convenience Norway.
Narvesens fargerike kampanjekopp prydes av illustrasjoner av Anette Moi.
Årets TV-aksjon går til Atlas-alliansen som skal gi 200 000 mennesker med funksjonsnedsettelser i krig og fattigdom bedre tilgang til skole, helsetjenester, nødhjelp, yrkesopplæring og essensielle hjelpemidler.
Narvesen tilbyr også gratis kaffe til alle bøssebærere på aksjonsdagen 19. oktober – en liten takk til de mange frivillige som bidrar på årets viktigste søndagstur.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no