Narvesen lanserer spesialkopp til støtte for TV-aksjonen I tre uker fra tirsdag 30. september donerer Narvesen 1 kr per solgte kaffekopp og varm drikke til TV-aksjonen.
Kampanjen satte ny innsamlingsrekord: – 17,1 millioner takk Barnekreftforeningens FotballtrøyeFredag har utviklet seg til en nasjonal folkebevegelse. Årets kampanje satte ny innsamlingsrekord: Hele 17,1 millioner kroner ble samlet inn til livsviktig forskning på barnekreft.
Clear Channel med kampanje til støtte for Barnekreftforeningen Clear Channel støtter Barnekreftforeningens arbeid gjennom en landsdekkende utendørskampanje.
Hele Norge tar på seg fotballdrakt – for barn med kreft Fredag 9. mai oppfordres folk over hele landet til å ta på seg fotballdrakt – ikke for å heie på sitt favorittlag, men for å støtte barn og unge med kreft.
TRY Opt fortsetter som mediebyrå for TV-aksjonen etter rekordår Årets TV-aksjon går til inntekt for Atlas-alliansen.
Anorak står bak kampanjen til årets TV-aksjon Denne uken gikk startskuddet for høstens store kampanje for NRK TV-aksjonen. Pengene skal gå til Barnekreftforeningen og arbeidet de gjør med familiehus nær sykehusene.
Tidligere håndballproff blir rådgiver: – Utrolig sterkt tema Karoline Olsen går fra toppidrett til kommunikasjon i Barnekreftforeningen, hvor hun får ansvaret for å lede organisasjonens arbeid med sosiale medier og TV-aksjonen.
FotballtrøyeFredag: Rekordhøyt resultat Barnekreftforeningen får stadig flere medspillere i kampen mot barnekreft. Årets kampanje ga et rekordhøyt sluttresultat på 9,2 millioner kroner.
Kampanjen drar på drakta: FotballtrøyeFredag mot Barnekreft Årets kampanje er den fjerde for Barnekreftforeningen, med mål om å sette søkelys på kreftsyke barn og deres drømmer.
Hyper tapte TV-aksjonen-pitch på målstreken – slenger honoraret tilbake på bordet Hyper viser storsinn etter tap i TV-aksjonen-pitch mot Anorak, og donerer sitt honorar til årets viktige sak.
TV-aksjonen bytter ut Nord DDB med Anorak: – Konkurransen var tøff Nord DDB har de siste fire årene utviklet kampanjene sammen med NRK TV-aksjonen. Nå er det Anorak sin tur.
Årets merkevarepodkast berører hjerter Sterke historier belønnes: Barnekreftpodkast kåret til beste merkevarepodkast.
Atyp vant reklamepitsjen til Barnekreftforeningen – Vi var på utkikk etter et miljø som forstår våre behov.
Kroppskunst mot kreft har samlet inn millioner For niende året på rad kjører Barnekreftforeningen i gang sin kampanje.