Over 150 konkurrerte om UX-jobb i Apriil
Apriil Digital henter inn to nye designere for å styrke seg på brukeropplevelse.
Etter å ha mottatt over 150 søknader, har Apriil Digital ansatt UX-designerne Nahid Daneshvar og May-Linn Haugen Thorsen.
– God brukerdesign er avgjørende for å lage robuste teknologiske løsninger. Derfor er UX helt sentralt for at kundene våre skal få det beste ut av våre løsninger, sier CEO i Apriil, Erik Samsonsen, i en pressemelding.
Nahid Daneshvar har mastergrad i visuell kommunikasjon ved Universitetet i Bergen, og kommer fra stillingen som digital designer i Utdanning i Bergen.
– I Apriil får jeg jobbe med flinke folk på spennende prosjekter som skaper verdi for samfunnet vårt og styrker næringslivet. Jeg liker utfordringer og synes det er spennende å løse komplekse problemer, sier Daneshvar.
May-Linn Haugen Thorsen er siviløkonom, og har tidligere jobbet som konsulent i Azets Consulting.
– Jeg har blitt tatt imot av en super gjeng og gleder meg til å kombinere UX og forretningsutvikling for mange spennende kunder, sier hun.
Apriil har det siste året utvidet sin tech-satsing gjennom oppkjøp og fusjoner med blant annet Apility, Viva Media Norge og Sopra Sterias avdeling for datadrevet markedsføring i Bergen.
– Med Nahid og May-Linn har vi fått inn to svært dyktige UX-designere og rådgivere som allerede er godt i gang med å bidra til å skape mer handel for våre kunder, sier Samsonsen.
Selskapet er i dag ett av få norske byråer som er sertifisert partner i Google Marketing Platform.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no