Byrålederbytte i Goodwill
– Det er helt udramatisk.
– Mesteparten av tida vår går med til å være rådgivere for kundene våre. Og det meste av arbeidet med Arendalsuka faller på meg, og det kommer ved siden av vårt ordinære PR og kommunikasjonsarbeid. Det har til en viss grad påvirket at Pål tar over.
Det sier Johannes Fjose Berg i Goodwill strategi og kommunikasjon til KOM24.
Etter bare ett år i daglig leder-stolen har han nå gitt den tilbake til sin partner Pål Tømmerhol.
– Det er helt udramatisk, Men vi tenker å la det gå på rundgang, inspirert av andre byrå som har gjort det samme, sier han.
Akkurat hvordan den rundgangen skal foregå i praksis, innrømmer han at de ikke har en konkret plan for. Tømmerhol hadde lederjobben fra mai 2020 til desember i fjor, før Fjose Berg tok over en periode. Hvor lenge det er til Fjose Berg tar over sjefsstolen igjen er ikke bestemt.
Goodwill består av de to, hvor Tømmerhol er største eier med 60 prosent og Fjose Berg har de resterende 40 prosentene. De har også noen assosierte partnere de samarbeider med.
I 2024 hadde de en byråinntekt på 6,8 millioner kroner og et driftsresultat på 232 000 kroner. Fjose Berg sier de får en ganske fin økning i både omsetning og resultat. i 2025, uten at han vil gå i detaljer på det. Han sier og at de har flere spennende planer for 2026.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no