Skulle ha ny GK-sjef på plass til i sommer – men nå er jakten forsinket Geelmuyden Kieses jakt på ny leder er forsinket.
Slik skiller du deg ut i mengden i Arendal «Her er fire punkter som oppsummerer den viktigste læringen,», skriver jurymedlem i Gullpollen Vibeke Lewin.
– Kreativitet koster ikke penger, men alltid innsats Tror du du kan kjøpe deg til suksess på Arendalsuka? Da har du misforstått.
Influensere utfordrer mediene: – Vi har fått en femte statsmakt Influensere inntar den politiske arenaen. Podkaster og TikTok-format endrer valgkampens dynamikk, og utfordrer medienes tradisjonelle rolle.
Krangel om PR-bransjens makt: – Et sykdomstegn i demokratiet «Bare tull», «sykdomstegn» og «myte» – ordbruken var alt annet enn høflig da PR-bransjens rolle i demokratiet ble debattert på Arendalsuka.
– Vi vil utfordre både oss selv og Arendalsuka EY vant Gullpollen 2025 og lover å komme tilbake med noe enda mer utfordrende.
Her er årets vinner av Gullpollen Premien for mest kreativ oppmerksomhet under Arendalsuka er delt ut for andre gang.
Tilliten til sosiale medier har aldri vært lavere Respons Analyse har kommet med sin årlige undersøkelse.
TikTok fikk både ris og ros: – Dere har et dårlig omdømme Sosiale medier, deriblant TikTok, spiller en stadig større rolle for hvordan unge mennesker får informasjon. Karianne Solbrække i TV 2 vil at de globale aktørene tar mer ansvar.
– Vi har ikke tid til misforståelser i klimaarbeidet Uklare ord og engelske moteuttrykk kan bremse grønn omstilling. Nå krever Språkrådet og Standard Norge språklig opprydning.
– Merkene har sluttet å snakke for de er redde for å bli beskyldt for grønnvasking Snart vil et flertall av nordmenn ha en bærekraftig livsstil, viser undersøkelse. Men bransjepersoner savner kommunikasjon fra bedriftene.
Havner på bunn i omdømmeundersøkelse: – Det gjør ikke godt Topp mot bunn diskuterer hva de gjør rett og feil.
– Jeg hadde aldri trodd at vi skulle holde på i sju år Per Valebrokk og Petter Stordalen har holdt podkasten Stormkast gående i sju år. I Arendal samlet de nær 300 tilhørere for episode 230 med toppledere og forsvarssjefen på gjestelisten.
Dette snakket de om da de kun fikk fire minutter hver Fire minutter på scenen var alt de fikk og alt de trengte for å levere noen av de mest direkte innleggene under Arendalsuka. Fra forsvar for kommunikasjonsfaget og psykisk helse på jobb, til folkerett i Gaza og kampen for norsk språk.
Paritee rykker inn i Midtøsten: – Satsingen blir betydelig – Det viktigste for oss er jo at vi får et europeisk konkurransedyktig alternativ i de viktigste markedene.
Derfor stilte Stordalen opp i PR-byråets «Hver gang vi møtes»-kopi Fem av Norges mest profilerte næringslivstopper møttes til en eksklusiv middag på Villa Inkognito. Storm Communications og Oslo Business Forum står bak konseptet «Toppmøtet», som skal bygge relasjoner, tillit, og på sikt mer business.
– Få dere en jobb! «Tullejobber» og «bullshit» sto øverst på agendaen da pressetopper og kommunikasjonsdirektører barket sammen i Arendal.
Vil straffe influensere med store bøter Mener for mange influensere markedsfører farlige produkter. Nå krever han at det får konsekvenser.