PR-byråene svarer på Arendalsuka-kritikk Alle er enige om at man ikke må bruke byrå for å bli sett, men de anbefaler det sterkt.
Mener det er for mange uinteressante ting på programmet i Arendal – Det blir arrangert for masse i Arendal, som like godt kunne ha vært et møte i Oslo.
– De moderate svarene til Ap og Høyre er kanskje ikke mest «sexy» Daniel Torkildsen Lea og Pia Wexels vil at Høyres budskap skal ha en «blå tråd» i lokalvalgkampen. Men selv om partiet er i medvind, må det legges ned en innsats.
– Det er vanskelig å ta bærekraftige valg Med en felles innsats kan kommunikasjonsfolk bidra til raskere omstilling mot en bærekraftig fremtid.
Follobanen: Da Bane NORs kommunikasjon gikk av sporet Det gikk ikke på skinner da Follobanen skulle åpne – det følte kommunikasjonsavdelingen i Bane NOR både på kropp og sjel.
Frykten holder faktasjekkere våken om natten: Slik kan feilinformarasjon ramme Norge Generativ kunstig intelligens kan brukes til å skape effektiv og overbevisende feilinformasjon i forbindelse med norske valg.
Kom-rådgiverne i NAV: – Mange har en mening om oss Sigrid Anna Eggen og Kristin Fredriksen jobber lange dager under Arendalsuka. Sjefen deres skal delta på 19 arrangementer.
Bærekraftskommunikasjon: – Et spørsmål om troverdighet Flere undersøkelser viser at folks tillit til bærekraftskommunikasjon er svært lav.
Disse partiene mener PR-toppene er best på politisk kommunikasjon Hvem vil gjøre det best på partilederdebatten i kveld? Det var 1000-kronersspørsmålet som ble stilt under Arendalsukas nest siste dag.
«Bilvasking»: – Trenger mer bevissthet Mener omdømmetapet ikke er stort nok for de som handler med Kina.
Ap og Høyre med to ulike strategier: – Har ikke gitt opp det som er gammeldags I Agder har Arbeiderpartiet og Høyre ulike tilnærminger til valgkampen.
Støttegruppe for oss som ikke er i Arendal «Om vi er misunnelige på alle de som er på Arendalsuka? Næh. Det er godt å være hjemme», skriver Øyvind Berekvam.
Hun har en av verdens mest krevende kom-jobber: – Man lærer seg fort å prioritere Nato-sjefens strategiske kommunikasjonsrådgiver snakker med KOM24 om rollen sin, samarbeidet med Jens Stoltenberg og forholdet til sin far.
For ett år siden tenkte hun det ble for «futuristic» å snakke om AI. Nå er det på alles lepper Emilie Nøss Wangen fra TRY mener tre punkter er spesielt viktig innenfor datadrevet B2B-markedsføring i dag.
Kommunikasjon i kryssilden: Telesvindel og norske barrierer Internasjonal telesvindel er en trussel som har utviklet seg i takt med moderne kommunikasjonsteknologi.
– Det er det nye i kommunikasjonsfaget; Du kan ikke spinne opp et omdømme lenger, du må bygge det Slik har Nortura jobbet for å få bedre tillit.