Ringnes og Atyp skal gi folk flere grunner til å si «Hurra!»
Ringnes og Atyp skal gi folk flere grunner til å si «Hurra!»

Ringnes valgte Atyp

Klassiske brusmerker får ny energi i nytt samarbeid med Atyp.

Publisert

Ringnes har valgt Atyp som nytt reklamebyrå for brusfavorittene Mozell, Villa og Eventyrbrus. Byråvalget markerer starten på en kreativ reise for å gi de ikoniske merkene fornyet relevans og synlighet – uten å miste sjarmen som har gjort dem til en del av norske festtradisjoner i generasjoner.

— Dette er merkevarer med sterk emosjonell verdi og lang tradisjon i norske hjem. Atyp viste en særlig god forståelse for både den kulturelle arven og det kreative potensialet, sier Ida Helen Davidsen, Senior Brand Manager i Ringnes.

Brusklassikerne samles under slagordet «For små og store anledninger» og skal i første omgang rulles ut på utendørs i juni 2025.

— Det som binder disse tre merkevarene sammen, er at de har vært en naturlig del av norske feiringer – enten det er bursdager, skoleavslutninger eller små, spontane hverdagsanledninger, sier Svein Larsen, rådgiver i Atyp.

Teamet i Atyp vil bruke konseptet til å gjøre hverdagene litt mer festlige.

— Alle dager har en grunn for å feire – store som små, ekte eller oppdiktede. Vi elsker mulighetsrommet dette gir oss til å være overraskende, aktuelle, relevante og gøyale, uansett hvilken av de tre merkene som står som avsender. Dette har rett og slett vært en fest å jobbe med, sier Sindre Veseth Foss, AD i Atyp.

– Hurra! sier Ulrik Solum Waagsether, tekstforfatter i Atyp. 

Atyps team består av rådgiver Svein Larsen, prosjektleder Anja Kristiansen og det kreative teamet Sindre Veseth Foss og Ulrik Solum Waagsether.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS