Trond Vestengen i overskyet vær.

#Sommerpraten

Atyp-Trond kommer med ett spesielt tips til unge i reklamebransjen

Skal man lykkes som kreatør, må man kanskje ofre litt nattesøvn, ifølge Trond Vestengen.

Publisert Sist oppdatert

I «Sommerpraten» stiller KOM24 en rekke personer i kommunikasjonsbransjen spørsmål om hva de gjør i sommer. 

I tillegg får vi blant annet høre hva deres mest minneverdige sommerminne er, hvilken bransjeperson de mener man bør følge med på, og hvilke råd de vil gi til unge mennesker som ønsker å lykkes i bransjen.

I dag er det Trond Vestengen, Art Director og partner i Atyp, som svarer i Sommerpraten.

– Hva gleder du deg mest til i sommer?

– Feriedager med samboer og to barn. Enten på hytta i Sandefjord eller her hjemme i Oslo.

– Hva er det rareste eller mest minneverdige du har opplevd på ferie?

– Med barn har man mange minneverdige øyeblikk. Ingen nevnt – ingen glemt. Av rare minner må jeg nevne bagasjebåndet på flyplassen på den greske øya Astypalea. Det er på størrelse med en liten kjøkkenbenk.

– Hvem i bransjen har imponert deg det siste året?

– Morgenstern leverer jevnt over bra.

– Uten å nevne noen fra ditt eget arbeidssted, hva er den beste kampanjen du har sett til nå i år?

Zalo-kampanjen til Camilla og Preben.

– Hva er ditt beste råd til unge som ønsker å lykkes i reklamebransjen?

– Å døgne, kanskje.

– Du må være med i et realityprogram. Hvilket velger du, og hvorfor?

– Kan jeg si Portrettmesterskapet? I så fall fordi det hadde vært flott å få veiledning av Lars Elling. 

– Alternativt kunne jeg ha sagt «Trond blir bonde». Ikke fordi jeg har lyst til å bli bonde, men fordi det høres ut som en bra oppfølger til «Jon blir bonde».

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS