Avinor valgte Clear Channel etter omfattende konkurranse
Avinor har valgt Clear Channel til å utvikle og drifte reklamearenaene på de fire største flyplassene i Norge.
– Å bli valgt igjen av Avinor er en stor anerkjennelse for oss. Vi deler Avinors visjon og ser frem til å fortsette det tette samarbeidet som skaper verdi for både annonsører og reisende, sier Nils Li, etableringsdirektør i Clear Channel i en pressemelding.
I løpet av de neste fem årene skal Clear Channel bidra til å transformere flyplassopplevelsen ved å tilby innovative reklameløsninger, heter det.
For å levere på ambisjonen samarbeider Clear Channel med retaileksperten Workshop.
– Workshop er verdensledende innen retail- og pop-up-løsninger, og med dem på laget har vi nøkkelen til å forvandle flyplassene til dynamiske opplevelsesarenaer, sier Li.
Joachim Lupnaav Johnsen, konserndirektør for kommersiell styring og utvikling i Avinor, uttrykker stor tilfredshet med å videreføre samarbeidet med Clear Channel.
– Vi har gjennomført en omfattende og systematisk konkurranse, hvor flere sterke aktører har levert gjennomarbeidede og spennende tilbud. Clear Channel leverte det beste helhetstilbudet og demonstrerte en dyp forståelse for flyplassen som reklamearena, sier Lupnaav Johnsen.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no