Clear Channel og Vålerenga Fotball teamer opp – Vålerenga er så mye mer enn fotball. Gjennom samarbeidet med Clear Channel får vi en unik mulighet til å vise frem alt hva vi er – og at vi faktisk er klubben for alle, sier Jannicke Aas.
Clear Channel skrur av røyk på kampanje etter klage fra brannvesenet Brannvesenet er lite fornøyde med Clear Channels kampanje. Selskapet tar selv grep nå.
Clear Channel blir partner med Pride Oslo Clear Channel er nå partner med Pride Oslo. Sammen skal vi løfte frem og spre Prides viktige budskap til tusenvis av mennesker rundt om i Norge.
Q-meieriene tviholder på påskeeggjakt, selv om flere etterlyser krim : – Vi kopierer ikke andre Produsenten viderefører den analoge påskeeggjakten og utvider jaktmulighetene digitalt.
Fasett Oslo med morsomt stunt: Prøvde å «stjele» ansatte fra Hyper Lagde verdens minste utendørsreklame i helgen.
Clear Channel utvider kunstens virkeområde – Velger å inngå partnerskap og initiativer der vi kan bidra til at folk føler seg trygge, involvert og inkludert i byen.
Cecilie Foss i Clear Channel inviterer tre «ukjente» på middag og spanderer vinmeny til maten – Disse damene leder alle instanser som jeg synes har gjort en veldig god kommunikasjonsjobb under pandemien.
Clear Channel har gitt forfatteren av «Grenseløs» mer enn to meter synlighet: – utrolig gøy å se reaksjonen til forfatterne – Det er gøy når kunden kommer til oss med en idé om å lage noe annerledes.
Flere annonsører ønsker kreative kampanjer: – Tendens til å spre seg i sosiale medier, sier Clear Channel Kundene vil lukte, prøve og oppleve.
Her er flere bransjestemmers nyttårsforsetter og tanker om hvor fokuset bør være i 2022 Wake up call, stå i spagaten og mer kvalitet er noen av nyttårsforsettene vi har oppsummert fra et knippe kjente bransjestemmer.
Clear Channel tar i bruk Ad Layer – Dette gir annonsørene enorme muligheter, sier Nyegaard i Clear Channel.
Sporveien Media og Clear Channel forlenger samarbeidet Avtalen innebærer at Clear Channel vil fortsette å forvalte reklameflater knyttet til kollektivtrafikken i Oslo og deler av Viken.
Markedsavdelingen til Citybox skjønte først i helgen at de har «overtatt» stafettpinnen fra Finn: – Vi lo godt Hadde ikke fått med seg Morgensterns Finn-reklame med Ropstads bolig-tabbe. Lagde sin egen pendlerbolig-reklame i helgen.
Allerede 1. november passerte Clear Channel juleomsetningen fra 2019 Rekordtidlig julehandel blir pekt på som årsak.
– Merker at annonsørene har en stor kjøpsvilje Clear Channel styrker salgsteamet for å møte alle forespørslene i markedet.
Schibsted vant MFOs Kanalbattle Pitchet den ultimate markedsføringsmiksen på ti minutter og stakk av med seieren i Kanalbattle 2021.