Clear Channel-sjefen om tapet av milliardkontrakt: – Vi har en plan Til tross for nedturen kan Dennis Højland Nyegaard smile når han går gjennom fjorårets regnskap.
– Fort gjort å henge seg opp i sitt eget syn på bransjen Kommunikasjons- og markedsføringsfolk fra flere ulike selskaper deltok på kurs sammen, og skal nå opp til eksamen.
Frida.tegner bidrar i likestillingskampanje i fotballen – Det er vel så viktig å formidle at unge jenter også kan satse på en karriere.
Har vært med på å vinne fire løver i Cannes Lions – nå går hun til Varejo Var med på å skape kampanjen «Manchester: Welcome to Zlatan».
Jens Thomassen går fra Clear Channel til Ocean Outdoor Jens Thomassen blir ny head of labs i Ocean Outdoor
Går av som administrerende direktør i Clear Channel Kenneth Ek forlater stillingen som administrerende direktør i Clear Channel Scandinavia. Han erstattes av Claes Kugelberg, nåværende Chief Commercial Officer.
Årets pitcher: – Ingen kan slå oss Kanalenes viktigste pitch i løpet av året ble presentert i går. Her er noen av bidragene:
Snapchat vant årets Kanalbattle Snapchat dro det lengste strået, og stakk av med seieren i Kanalbattle 2023.
Vålerenga og Clear Channel med ny kampanje mot rasisme Vålerenga og Clear Channel slår seg sammen om en holdningskampanje mot rasisme.
JCDecaux tar over milliardkontrakt fra Clear Channel Sporveien Media AS bryter med Clear Channel etter elleve år.
Viken kollektivterminaler signerer reklameavtale verdt flere millioner kroner Fortsetter samarbeidet med Clear Channel som skal komme reisende til gode: – Etablering av nye reklameflater gir vesentlig økning i inntekter.
Podimo arrangerer podkastfestival i spesialdesignet glassboks – Når kunder tør å bruke utendørs på innovative og kreative måter, så finnes det nesten ingen begrensninger.
Amedia henter ny leder for analyse og innsikt Ørjan Norbom skal styrke Amedia innenfor fagfeltet: – En meget god rekruttering.
Oslo Business Forum slår seg sammen med Clear Channel Ønsker synlighet for å trekke flere toppledere til konferansen i september.
Ny utendørskampanje for å redusere stress og angst Kampanjen er koplet opp mot en sanntidsstyrt algoritme: – Denne teknologien gir oss en unik mulighet til å være relevante og til å treffe befolkningens modus og behov, sier Dennis Højland Nyegaard.