Amedia henter ny leder for analyse og innsikt Ørjan Norbom skal styrke Amedia innenfor fagfeltet: – En meget god rekruttering.
Oslo Business Forum slår seg sammen med Clear Channel Ønsker synlighet for å trekke flere toppledere til konferansen i september.
Ny utendørskampanje for å redusere stress og angst Kampanjen er koplet opp mot en sanntidsstyrt algoritme: – Denne teknologien gir oss en unik mulighet til å være relevante og til å treffe befolkningens modus og behov, sier Dennis Højland Nyegaard.
Utendørsbransjen velger Ipsos som leverandør av neste generasjons DOOH-målinger i Norge – Vi er sikre på at den nye Outdoor Impact-løsningen vil sette den norske utendørskanalen i forkant når det gjelder mediemåling.
Bufdir og Atyp ble de store vinnerene på årets Mediaforum Sikret seg to av fire gull. Se alle vinnerene i denne saken!
Snapchat stakk av med seieren i årets Kanalbattle Martin Wenstad Janssen og Per Christian Teslo sørget for Kanalbattle-seier og fikk skryt for lydlogo – Duoen fikk umiddelbar interesse fra TINE: – Kanskje dette blir lansert en gang.
Vålerenga med råfrekt reklamestunt i Trondheim – men tør ikke gjøre det mot LSK – Vi er litt varsom og vet hvor vi ikke skal tøye grensen. Vi er ikke på utkikk etter å lage noe kvalme – og kommer derfor ikke til å gjøre noe tilsvarende i Lillestrøm.
Utendørs er den store vinneren i reklamemarkedet for 2022 – Vi ser at våre kunder har lang planleggingshorisont og allerede viser stor interesse for å få plassert sine kampanjer i 2023.
Dintero jakter utviklere med utendørsreklame – Ikke en mediekanal vi normalt ville brukt, sier markedssjef Kaja Amundsen Tenfjord.
Clear Channel styrker kommersiell avdeling – Har brukt sommeren til å ansette Henter søskenpar fra konkurrenten.
8 av 10 legger merke til flyplassreklamen Det viser en fersk undersøkelse gjort av Opinion på vegne av Clear Channel.
Vipps og IKEA inngår samarbeid Markerte det med en kampanje basert på tillitsbasert salg med en oppfordring om å vippse – og plassert det i bybildet i Oslo.
Clear Channel jobber med Pride 365 dager i året – Vi har blitt bevisst på hvordan vi i fremtiden skal omtale og invitere til våre arrangementer. Et enkelt, men viktig steg for Clear Channels mangfoldsarbeid, sier Dennis Højland Nyegaard.
Clear Channel og Vålerenga Fotball teamer opp – Vålerenga er så mye mer enn fotball. Gjennom samarbeidet med Clear Channel får vi en unik mulighet til å vise frem alt hva vi er – og at vi faktisk er klubben for alle, sier Jannicke Aas.
Clear Channel skrur av røyk på kampanje etter klage fra brannvesenet Brannvesenet er lite fornøyde med Clear Channels kampanje. Selskapet tar selv grep nå.