Kritisk til lovforslag: – Kan føre til økonomiske tap for bransjen Kreativt Forum, ANFO og Sponsor- og Eventforeningen har kommet med sine synspunkter til regjeringen.
Så mye betalte Viaplay for «jokkebua» utenfor Oslo S Viaplay reklamerte for den nye sesongen av Paradise Hotel utenfor Oslo Sentralstasjon i 14 døgn til sammen, og betalte deretter.
Viaplay spiller på sex og sjokk i nytt stunt: – Vi er ferdige med «woke» Paradise! Sex, sjokk og humor preger Viaplays dristige kampanje for årets Paradise Hotel. Nå håper de «jokkebua» på Jernbanetorget får folk til å strømme til skjermen.
Ikke trykk! Slik prøvde Sony Music og Clear Channel å skape julestemning Julen handler om å spre glede, og i år tok Sony Music dette bokstavelig med en kreativ og leken kampanje på Europarådets plass i Oslo.
Avinor valgte Clear Channel etter omfattende konkurranse Avinor har valgt Clear Channel til å utvikle og drifte reklamearenaene på de fire største flyplassene i Norge.
Clear Channel vant ny kontrakt med Rogaland Fylkeskommune Clear Channel blir med i et pionerprosjekt som har som mål å redefinere kollektivtransporten i Norge.
Schibsted stakk av med seieren i MFOs Kanalbattle Dette er sjuende år på rad at MFO arrangerer Kanalbattle. I fjor var det Snapchat som gikk av med den store seieren – for andre år på rad.
Lanserer reklamefinansierte sykkelparkeringshus Bikeloop og Clear Channel har inngått et samarbeid for å tilby sykkelparkering uten kostnad for utbyggere og kommuner. Den første reklamefinansierte sykkelparkeringsløsningen er nå på plass ved inngangen til Tjuvholmen i Oslo.
Vil nå ut til unge med psykiske utfordringer Ung Samtale bruker utendørsreklame i samarbeid med Clear Channel.
Clear Channel-sjefen om tapet av milliardkontrakt: – Vi har en plan Til tross for nedturen kan Dennis Højland Nyegaard smile når han går gjennom fjorårets regnskap.
– Fort gjort å henge seg opp i sitt eget syn på bransjen Kommunikasjons- og markedsføringsfolk fra flere ulike selskaper deltok på kurs sammen, og skal nå opp til eksamen.
Frida.tegner bidrar i likestillingskampanje i fotballen – Det er vel så viktig å formidle at unge jenter også kan satse på en karriere.
Har vært med på å vinne fire løver i Cannes Lions – nå går hun til Varejo Var med på å skape kampanjen «Manchester: Welcome to Zlatan».
Jens Thomassen går fra Clear Channel til Ocean Outdoor Jens Thomassen blir ny head of labs i Ocean Outdoor
Går av som administrerende direktør i Clear Channel Kenneth Ek forlater stillingen som administrerende direktør i Clear Channel Scandinavia. Han erstattes av Claes Kugelberg, nåværende Chief Commercial Officer.