Nå vil også Bergen ha byreklame – kan gi inntekter på 80 millioner i året Byrådet i Bergen trenger nye inntekter. Utendørs-selskapene gleder seg til å bli synlige i landets nest største by. Opposisjonen raser.
Clear Channel skifter nå til Bauer-drakten Fra og med 13. mai vil du begynne å se Clear Channel i ny drakt – som Bauer Media Outdoor.
Clear Channel med kampanje til støtte for Barnekreftforeningen Clear Channel støtter Barnekreftforeningens arbeid gjennom en landsdekkende utendørskampanje.
Bauer Media fullfører milliardoppkjøp av Clear Channel Bauer blir en tungvekter i norsk utendørsreklame etter oppkjøpet av Clear Channel i Norden. Nå samles flater og medier under Bauer-paraplyen.
Kritisk til lovforslag: – Kan føre til økonomiske tap for bransjen Kreativt Forum, ANFO og Sponsor- og Eventforeningen har kommet med sine synspunkter til regjeringen.
Så mye betalte Viaplay for «jokkebua» utenfor Oslo S Viaplay reklamerte for den nye sesongen av Paradise Hotel utenfor Oslo Sentralstasjon i 14 døgn til sammen, og betalte deretter.
Viaplay spiller på sex og sjokk i nytt stunt: – Vi er ferdige med «woke» Paradise! Sex, sjokk og humor preger Viaplays dristige kampanje for årets Paradise Hotel. Nå håper de «jokkebua» på Jernbanetorget får folk til å strømme til skjermen.
Ikke trykk! Slik prøvde Sony Music og Clear Channel å skape julestemning Julen handler om å spre glede, og i år tok Sony Music dette bokstavelig med en kreativ og leken kampanje på Europarådets plass i Oslo.
Avinor valgte Clear Channel etter omfattende konkurranse Avinor har valgt Clear Channel til å utvikle og drifte reklamearenaene på de fire største flyplassene i Norge.
Clear Channel vant ny kontrakt med Rogaland Fylkeskommune Clear Channel blir med i et pionerprosjekt som har som mål å redefinere kollektivtransporten i Norge.
Schibsted stakk av med seieren i MFOs Kanalbattle Dette er sjuende år på rad at MFO arrangerer Kanalbattle. I fjor var det Snapchat som gikk av med den store seieren – for andre år på rad.
Lanserer reklamefinansierte sykkelparkeringshus Bikeloop og Clear Channel har inngått et samarbeid for å tilby sykkelparkering uten kostnad for utbyggere og kommuner. Den første reklamefinansierte sykkelparkeringsløsningen er nå på plass ved inngangen til Tjuvholmen i Oslo.
Vil nå ut til unge med psykiske utfordringer Ung Samtale bruker utendørsreklame i samarbeid med Clear Channel.
Clear Channel-sjefen om tapet av milliardkontrakt: – Vi har en plan Til tross for nedturen kan Dennis Højland Nyegaard smile når han går gjennom fjorårets regnskap.
– Fort gjort å henge seg opp i sitt eget syn på bransjen Kommunikasjons- og markedsføringsfolk fra flere ulike selskaper deltok på kurs sammen, og skal nå opp til eksamen.
Frida.tegner bidrar i likestillingskampanje i fotballen – Det er vel så viktig å formidle at unge jenter også kan satse på en karriere.