– En spektakulær del av landet, sier byråleder Lasse Berre, som gleder seg til å jobbe med høgskolen.

BERRE kaprer millionkontrakt med Høgskolen i Molde

Vant over konkurrenter som Apriil, Siste Skrik og Tibe i konkurranse om kommunikasjonskontrakt.

Publisert

BERRE Kommunikasjonsbyrå har landet en ny rammeavtale med Høgskolen i Molde verdt opptil 2,4 millioner kroner.

Avtalen gjelder kjøp av rådgivnings- og kommunikasjonstjenester, og strekker seg over to år – med opsjon på forlengelse i ytterligere to. 

Byrået blir dermed Høgskolens faste samarbeidspartner på strategisk kommunikasjon, grafisk design, kampanjer, film- og fotoproduksjon, sosiale medier og markedsføring.

– Vi synes det er veldig stas. Dette er en kategori vi har jobbet mye med tidligere, og studentrekruttering er en viktig del av oppdraget, sier byråleder Lasse Berre til KOM24.

Han beskriver Høgskolen i Molde som en spennende oppdragsgiver:

– Det er veldig gøy å jobbe med en utdanningsinstitusjon som ligger i en helt koko spektakulær del av landet, sier han.

Totalt 16 byråer meldte interesse for oppdraget, men kun fem ble med videre til finalerunden: Berre, Tibe Molde, Headspin, Apriil Media og Siste Skrik Kommunikasjon.

Tilbudene ble vurdert etter pris og kvalitet, der kvalitet ble vektet dobbelt så høyt. Ifølge konkurransegrunnlaget ble det lagt særlig vekt på prosessforståelse, treffsikkerhet i kommunikasjonen og evne til å utvikle helhetlige og kreative løsninger.

Berre ble tildelt avtalen uten gjenåpning av konkurranse. Kontrakten ble signert 19. november, og trådte i kraft 13. november.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS