BERRE kaprer millionkontrakt med Høgskolen i Molde Vant over konkurrenter som Apriil, Siste Skrik og Tibe i konkurranse om kommunikasjonskontrakt.
Nucleus overtar etter Tante Randi – sikrer seg ny IMDi-avtale verdt 20 millioner Etter sterk konkurranse og bytte av byrå, er det Nucleus som nå skal fronte IMDis arbeid med mangfold og integrering.
Politiet bytter byrå: – Vil bidra til et tryggere Norge Politiet skjerper kravene til ekstern kommunikasjon – og gir tilliten til WergelandApenes og TRY Råd.
Fasett vant reklamekontrakt med Rogaland fylkeskommune Skal utvikle fylkeskommunens merkevare sammen med filmproduksjonsselskapet Moxey.
Brukte nesten 10 mill. på innleid kommunikasjonshjelp Avtalen med TRY Råd kostet dem fem ganger så mye som de så for seg.
Trigger vant 25-millionersanbud – slo ut 12 byråer i kampen om Medietilsynet – I disse dager betyr det mye å vinne stabile, gode kunder – slik som dette.
Pengebruken på eksterne kommunikasjonstjenester stuper i departementene Bruker mindre penger på å kjøpe inn tjenester. Har også færre kommunikasjonsrådgivere.
Vesle Krible design stakk av med anbod føre nasa på TRY og Apeland Vil veksa og strekka seg ut av Gudbrandsdalen.
Ingen nye PR-kutt fra Vedum Lovet å kutte bruken av kommunikasjonsbyrå i Staten, men heller ikke i år er det kommet konkrete kutt.
– Det er en gjettelek å vite hvor mye man må gjøre for å vinne Mener det offentlige mangler kompetanse på å kjøpe kommunikasjonstjenester.
TRY Råd, Publicis og Nucleus deler Helsenett-kontoen verdt flere millioner kroner De tre byråene deler rammeavtalen om å bistå med kommunikasjonstjenester.
Forsvaret lyser ut anbud på kommunikasjonstjenester - dropper pitchen – Store byråpitcher er en belastning for byråansatte og ressurskrevende for byråene. Som en stor statlig aktør har vi et ansvar for å redusere belastningen for byråene og effektivisere konkurransen.