Gasum lanserer ny merkevarefilm med Bjørn Sundquist
Gasum lanserer ny merkevarefilm med Bjørn Sundquist

Lanserer ny merkevarefilm med Bjørn Sundquist

Gasum lanserer nå en ny filmkampanje som løfter fram biogass som en energiform skapt i samspill med naturen.

Publisert Sist oppdatert

Kampanjen handler om biogass – energi født av selve landet. 

De følger en lastebil som både kjører på biogass og leverer biogass til Gasums egne fyllestasjoner, på en reise fra Trøndelag til Sørlandet. Underveis skildrer filmen norsk natur, kultur og mennesker – og hvordan fornybar energi kan produseres i samspill med naturen, ikke på bekostning av den.

– Vi ønsket å lage noe som oppleves mer som en hyllest til landet enn som tradisjonell reklame. For å gi historien den riktige tyngden, var det viktig å finne en stemme som føles troverdig, derfor falt valget på Bjørn Sundquist, sier Gasums markeds- og kommunikasjonsdirektør Erik Klintegården, i en pressemelding.

Filmen markerer også starten på et nytt kapittel for Gasum i Norge. Selskapet produserer allerede biogass i egne anlegg i Norden, samarbeider med norske biogasprodusenter og planlegger å etablere egne anlegg i Norge fremover.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS