Ditte Fjordside Kristensen, Hedda Davidsen og Kaja Grønseth er alle nye i Bon Dep.
Ditte Fjordside Kristensen, Hedda Davidsen og Kaja Grønseth er alle nye i Bon Dep.

Bon Dep rekrutterer fra Publicis og Tom Wood i ny vekstsatsing

Bon Dep henter markedssjef fra Publicis og PR-sjef fra Tom Wood.

Publisert Sist oppdatert

Det norske tilbehørsmerket Bon Dep styrker nå sitt team med to nye strategiske ansettelser innen markedsføring og PR.

– Med disse to ansettelsene styrker vi Bon Dep med solid erfaring fra både internasjonale merkevarer og den norske motebransjen. Vekst handler for oss ikke bare om økonomi, men om å bygge en merkevare som inspirerer, og med disse ansettelsene står vi enda bedre rustet til å fortelle historien om KKNEKKI, Bon Dep og Emilia. Det gir oss kraft til å løfte selskapet videre i vår ekspansjon og ta Bon Dep til neste nivå, både i Norge og internasjonalt, sier Shahzad Jabbar, administrerende direktør i Bon Dep, i pressemeldingen.

Hedda Davidsen tiltrer rollen som markedssjef. Hun har bred erfaring fra markedsføring og kommunikasjon.

Siden 2020 har Davidsen arbeidet på byråsiden, hvor hun har bistått både store internasjonale aktører og mindre nisjemerker med å utvikle og implementere effektive strategier som har gitt målbare resultater.

– Bon Dep er i en utrolig spennende vekstfase, og jeg kunne ikke tenkt meg et bedre tidspunkt å tre inn som markedsføringssjef. Med erfaring fra byråsiden ser jeg fram til å bidra strategisk til å løfte merkevarene videre – både i Norge og internasjonalt, sier hun i pressemeldingen.

Ditte Fjordside Kristensen tiltrer som PR-sjef. Hun kommer fra stillingen som PR- og kommunikasjonssjef hos Tom Wood, hvor hun i to og et halvt år blant annet hadde ansvaret for tre eksterne PR-byråer i Storbritannia, Japan og Sør-Korea. Før dette grunnla og ledet hun Oslo Runway fram til 2022.

Med over 15 års erfaring fra moteindustrien og et sterkt nettverk både i Norge og internasjonalt, bringer Kristensen verdifull kompetanse til Bon Dep i arbeidet med å styrke selskapets merkevarer og internasjonale posisjon.

– Bon Dep har bygget en solid vekst i over et tiår, og nå ser jeg fram til å bidra i neste vekstfase. KKNEKKI er verdens beste hårstrikkmerke – og det skal alle vite, sier Ditte Fjordside Kristensen, PR-sjef i Bon Dep.

Bon Dep har også ansatt Kaja Grønseth som finanssjef.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS