Dette er SoMe-trendene som vil definere 2023 «Merkevarene som blir gode på nisjer, shopping og kundepleie vil lede an inn i 2024. », skriver Tobias Sandhaug i Publicis Shift.
Egeland brukte god tid før hun valgte Los & Co: – Store nok til å kunne være oppe å nikke med de aller største Tidligere direktør for innholdsmarkedsføring i Publicis Norge, Maria Egeland, bestemte seg på vårparten at tiden var inne for å skifte jobb.
Tonje Hallén Askim tar over som byråleder i Elg – Med hennes strategiske bakgrunn er vi godt rigget til å utvikle Elgs posisjon som SoMe-byrå ytterligere, slik jeg ser det har vi så vidt startet, sier konserndirektør i Ahead Group, Kjetil Botten Skogly.
Siri Platou starter året med ny jobb i Publicis-huset Skal lede Publicis-huset sin satsing på innholdsmarkedsføring og sosiale medier.
Geelmuyden Kiese og Hill+Knowlton ble tatt på fersken av Arbeidstilsynet: Dette har de lært av tabbene Etter at Arbeidstilsynet i 2018 og 2020 fant flere lovbrudd hos profilerte PR-byråer, sier bransjen de har ryddet opp i bruken av arbeidsavtaler med «særlige uavhengige stillinger», som ikke gir ansatte rett på overtidsbetaling.
Reklamebransjen om 2023: TRY må kutte og NoA varsler «tilpassninger av organisasjonen» Reklamebransjen forbereder seg på tøffere tider i 2023.
Kristine Alsaker er ansatt som kreatør i Dinamo Dinamo henter inn det de selv kaller for et fyrverkeri av en piñata.
Tidligere byråpartner fra Bold Reklamebyrå går til Publicis Øivind Lie-Jacobsen blir rådgiver og redaktør i Publicis.
Det er ikke noe internt i internkommunikasjon «Derimot finnes det en viktig målgruppe du bør legge mye tid og penger på å nå – medarbeiderne. Her er noen tips på hvordan du kan nå den gruppen litt mer effektivt.», skriver Gudrun Kathle Lægreid.
Landkreditt inngår avtale med Publicis – Får et skreddersydd team – Det er stor stas å være med på å videreutvikle en så tradisjonsrik og viktig merkevare, sier Thomas Magnusen i MSL.
Publicis styrker innholdsmiljøet med tre nye Publicis eget innholdsmiljø, SHIFT, fortsetter veksten, og henter redaktør fra Schibsted Partnerstudio, innholdsprodusent fra Amedia og designer fra SMFB.
Kitchen bytter ideer for øl: Advokat mener de bryter alkoholloven – Problematisk, sier advokat. – Internt arrangement, svarer Kitchen.
Pressemeldingen er død – leve pressemeldingen «Ryktene om pressemeldingens død er betydelig overdrevne. I alle fall så lenge du følger disse rådene.» , skriver Sebastian Bergedahl Vernang.