Tidligere byråpartner fra Bold Reklamebyrå går til Publicis Øivind Lie-Jacobsen blir rådgiver og redaktør i Publicis.
Det er ikke noe internt i internkommunikasjon «Derimot finnes det en viktig målgruppe du bør legge mye tid og penger på å nå – medarbeiderne. Her er noen tips på hvordan du kan nå den gruppen litt mer effektivt.», skriver Gudrun Kathle Lægreid.
Landkreditt inngår avtale med Publicis – Får et skreddersydd team – Det er stor stas å være med på å videreutvikle en så tradisjonsrik og viktig merkevare, sier Thomas Magnusen i MSL.
Publicis styrker innholdsmiljøet med tre nye Publicis eget innholdsmiljø, SHIFT, fortsetter veksten, og henter redaktør fra Schibsted Partnerstudio, innholdsprodusent fra Amedia og designer fra SMFB.
Kitchen bytter ideer for øl: Advokat mener de bryter alkoholloven – Problematisk, sier advokat. – Internt arrangement, svarer Kitchen.
Pressemeldingen er død – leve pressemeldingen «Ryktene om pressemeldingens død er betydelig overdrevne. I alle fall så lenge du følger disse rådene.» , skriver Sebastian Bergedahl Vernang.
Brasilianske Erika Brenner i Publicis bruker sosiale medier for å forstå nordmenn – «Go play in the jungle, not in the zoo».
Publicis henter talenter fra utlandet: – Den norske talentbasen er ikke utømmelig Utvider bredden med utenlandske ansettelser, mens norske byråansatte sjeldnere ønsker utenlandsopphold over tid: – Nysgjerrighet og åpenhet er avgjørende for vår utvikling.
Publicis lanserer «Work Your World»: – Dette tar begrepet «hyttekontor» til nye høyder – Vi har jobbet hardt med å finne ut hvordan vi kan gjøre «hybridverdenen» til en mulighet for alle.
Bjarte Humborstad fra Caulis tildeles æresprisen – Et faglig geni av vår tid – En stor inspirasjon, sier daglig leder i INMA og ansvarlig for Performance Award, Camilla Grund.
Tidligere Starcom-ansatt vender tilbake til byrået Patric Johann Ligner blir ny digital direktør i Starcom.