
Kreativ Catering ansetter Chanine Toth som salgs- og markedssjef
Med erfaring fra finansbransjen og strategisk markedsføring, trer Chanine Toth inn i rollen som ny salgs- og markedssjef for både Kreativ Catering og Lunsjkokkene.
Toth får ansvaret for hele den kommersielle reisen, fra strategi og merkevarebygging, til kampanjer, innholdsproduksjon og leadsgenerering. Det skriver Kreativ Catering i en pressemelding.
Chanine Toth kommer fra rollen som Marketing Manager for Skandinavia hos CMC Markets, et internasjonalt finansselskap, hvor hun har jobbet i syv år.
– Jeg gleder meg til å jobbe med to sterke konsepter som kombinerer matglede med høy kvalitet. Å få være med på å utvikle merkevaren og skape vekst er noe som føles veldig inspirerende, sier Toth.
Kreativ Catering ble etablert i 2003 av tidligere norgesmester i kokkekunst Tommy Østhagen.
Lunsjkokkene er en del av Kreativ Catering, og de leverer fersk lunsj til bedrifter og til de nye dagligvarebutikkene Innom, som er et nytt konsept fra REMA 1000.
– Vi er veldig glade for å få Chanine med på laget hos både Kreativ Catering og Lunsjkokkene. Hun har solid erfaring, sterk kommersiell teft, og en helhetlig forståelse for både merkevare og salg. Det blir spennende å se hva vi kan få til sammen, sier Martin Warnken, daglig leder hos Kreativ Catering.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no