Cherry Digital har opplevd stor vekst fra start.
Cherry Digital har opplevd stor vekst fra start.

Blir seks ansatte på mindre enn ett år

Digitalbyrå opplever vekst fra start. 

Publisert

I november 2024 etablerte Tony Næss og Marius Anthonisen byrået Cherry Digital.

– Cherry ble startet fordi vi mener at performance, innhold og netthandel er så tett sammenvevd at det ikke gir mening å ha flere ulike byråer for å få den hjelpen norske selskaper i vekst trenger. Cherry er et fullservice vekstbyrå bestående av et team med lang fartstid innen blant annet netthandel, performance, merkevarebygging og innhold. Vi har hatt full fart siden start og blir seks personer allerede før vi har fylt ett år, sier Tony Næss i en pressemelding.

Næss har over 15 års erfaring innen branding og netthandel, og har jobbet med kunder som REMA 1000, Vitusapotek og Jernia. Medgründer Marius Anthonisen har også lang fartstid innen markedsføring og netthandel, og har jobbet med skalering av norske suksesser som Amundsen Sport, Douchebags og reMarkable.

– Det er viktig for oss å tilby verdi til kundene våre og tilpasse oss deres behov. Vi har derfor en fleksibel samarbeidsmodell som innebærer at vi både tilbyr større pakker for vekstmarkedsføring og enkelttjenester. Med teamet vi har nå, kan vi løse alt fra store strategiske utfordringer til performance marketing, og med det mener vi at vi kan kalle oss et senior fullservice vekstbyrå, sier Marius Anthonisen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS