Fremtidens netthandel: Hyperpersonalisert, AI- og influenserdrevet «For å skape en hyperpersonalisert netthandel der merkevarer, forbrukere og kunder er tett sammenvevd, må vi gjennom tre faser. Med hjelp av AI er vi på vei inn i fase 2, og en shoppingrevolusjon. Her kommer innholdsskapere og influensere til å spille en enda viktigere rolle enn i dag. », skriver Thomas Elvestad.
– Vi skal sette standarden for fremtiden Det nyoppstartede byrået, Fabelaktig Film, ønsker å være en pådriver for endring i bransjen.
B2B-kjøpere finner netthandelsopplevelsen frustrerende Spår sterk B2B e-handelsvekst, selv i møte med vanskelige økonomiske forhold.
Slik lyktes MYYK med sine kampanjer Simpleness fortalte om de 10 suksesskriteriene som gjorde at MYYK lyktes.
TRY Dig fyller to år: Har ansatt over 100 personer på to år I TRY Digs to første leveår går selskapet med et underskudd på fem millioner kroner: – Vi har kalkulert at det koster penger å bygge selskap, sier daglig leder.
Oppretter gratis førstehjelp for handelsnæringen TRY Pearl har opprettet en egen digital gratis akuttjeneste for å tilby teknologisk hjelp og rådgivning.