Sander Nerland og Kjetil Lundstein har begge blitt en del av Concept Communication i april.

Markedsavdelingen til Concept Communication vokser: – Dette er bare begynnelsen

Har hentet inn ny Digital Markedsansvarlig og Prosjektleder.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Denne måneden har Concept Communication sin markedsavdeling ønsket to nyansatte velkommen.

Kjetil Lundstein trer inn i rollen som Digital Markedsansvarlig og Sander Nerland som prosjektleder.

– Det er en spennende forandring å gå fra et stort nordisk konsern, til byrå! I løpet av min karriere har jeg tilegnet meg mye forskjellig kunnskap og erfaringer, og hos Concept får jeg muligheten til å kombinere alt. Jeg setter pris på tilliten jeg har fått og er stolt av å være en del av et byrå i vekst, sier Lundstein i en pressemelding tirsdag.

Han har lang erfaring innen eCommerce og digital markedsføring, og har blant annet relansert nettbutikken til Ferner Jacobsen, lansert Elkjøp sin gamingprofil i sosiale medier, og gjennomført en rekke partner marketing-kampanjer hos Elkjøp Nordic.

– Vi har stor tro på at han vil bidra til en bredere leveranse mot våre kunder med sterk digital forankring, sier byråleder Morten Sandberg.

Mer fullkommen marketingavdeling

Sander Nerland kommer fra mange år i Lund Gruppen Arrangement hvor han har jobbet med alt fra produksjon, og prosjektledelse og kommersialisering av opplevelser på noen av landets største festivaler.

– Nå var tiden moden for å prøve noe nytt og når jeg fikk muligheten til å bli med som prosjektleder i Concept var det lett å takke ja. Concept er et spennende selskap i vekst og jeg gleder meg til å være en del av denne reisen, sier Nerland i samme melding.

Etter snart 30 år med iscenesettelse av merkevarer i det fysiske markedet har Concept Communication etablert en god tilstedeværelse blant små og store aktører. Frem til i dag har de benyttet seg av eksterne digitale ressurser for å levere fullverdige kampanjer, men tok en beslutning i fjor høst om å øke deres digitale kompetanse og kapasitet in-house.

– Nå har vi tilegnet oss det kompetansesettet som gjør oss mer fullkommen som marketingavdeling og er godt rustet for veien videre. Dette er bare begynnelsen på noe vi ser på som en større utvidelse av teamet, men også Concept Communication som helhet, avslutter byråleder Sandberg.

Powered by Labrador CMS