Kurppa Hosk ansetter strateg og designer
Merkevare- og designbyrået Kurppa Hosk henter inn Kristin Roksvåg og Dan Anecito.
Kristin Roksvåg går inn i rollen som strateg og kundeansvarlig, og Dan Anecito tiltrer som designer, skriver de i en pressemelding.
– Som en ny aktør i det norske markedet ser vi allerede kraften vår tilnærming har. At vi tiltrekker oss talenter som Kristin og Dan bekrefter at vi bygger noe unikt, sier Sanda Zahirovic, daglig leder i Kurppa Hosk.
Kristin Roksvåg har tidligere jobbet med merkevarer som Kunstsilo og Wattif, og kommer med verdifull erfaring innen rådgivning og ledelse av komplekse prosjekter.
Hun kommer fra Nonspace i Bergen og har mastergrad i Management of Creative Business Processes fra Copenhagen Business School, og er spesialisert på ledelse av kreative prosesser, innovasjon og strategi.
– Kurppa Hosk er i en utrolig spennende fase for øyeblikket, med store ambisjoner det blir inspirerende å være med på. Jeg ser frem til å lære fra de flinkeste i faget, bidra til å bygge strategiteamet her i Oslo, og ikke minst utvikle kreative løsninger som skaper verdi for kundene våre, sier Roksvåg.
Dan Anecito kommer senest fra designbyrået Bleed i Oslo.
Han har en bachelor i grafisk design fra Oregon State University og bringer med seg bred internasjonal erfaring fra mektige merkevarer som Google, Nike og The New York Times, og har jobbet for designstudioer i New York og Portland.
– Jeg ser frem til å jobbe med dyktige folk, utfordre meg selv faglig og bidra til å skape løsninger som vil utgjøre en forskjell for våre kunder, sier Anecito.
Kurppa Hosk har kontorer i Oslo, Stockholm, New York og Chicago, og er en del av Eidra. I september flyttet byåret inn i nye kontorer på Bankplassen i Kvadraturen i Oslo.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no