Kurppa Hosk ansetter strateg og designer Merkevare- og designbyrået Kurppa Hosk henter inn Kristin Roksvåg og Dan Anecito.
TU og Digi får ny visuell identitet Den nye identiteten er utviklet i samarbeid med det internasjonale merkevare- og designbyrået Kurppa Hosk.
Testet 1000 varianter før de landet på denne Sparebanken Norge ble lansert før helgen. Den visuelle identiteten er det Kurppa Hosk som står bak.
Dette er det norske teamet som står bak SAS sin nye visuelle identitet – Dette er en ikonisk merkevare.
SAS lanserer ny visuell identitet: – Jeg er stolt – Jeg håper ikke folk ser på dette som en midtlivskrise.
Slår seg sammen for å danne Skandinavias største merkevarebyrå Neue Design Studio, Heydays og Kurppa Hosk går sammen for å danne regionens største merkevarebyrå, under navnet Kurppa Hosk.
Clas Ohlson lanserer ny visuell identitet I dag lanseres Clas Ohlsons nye visuelle identitet med nye farger og grafiske elementer