Stem Agency ansetter to nye
– Elise og Kristine representerer den kombinasjonen av strategisk forståelse, kreativ kraft og gjennomføringsevne som definerer Stem.
Stem Agency har ansatt to stykker med erfaring fra både kunde-, byrå- og mediebransjen denne høsten. Fra november 2025 trer Kristine Johnsen inn som prosjektleder, mens Elise Bakken blir byråets nye Digital Marketing Lead.
Det skriver byrået i en pressemelding,
Johnsen kommer fra Monks, hvor hun som prosjektleder har ledet kreative prosesser og kampanjeutvikling for profilerte merkevarer.
Med bakgrunn fra markedsføring og prosjektledelse i blant annet Toyota og Lexus, skal hun i Stem ha en nøkkelrolle i å utvikle og lede tverrfaglige prosesser som bindeledd mellom strategi, kreativitet og resultater.
Bakken bringer med seg tung erfaring fra kunde-, byrå- og mediesiden.
De siste årene har hun jobbet med strategi, konseptutvikling og digital markedsføring for blant annet BMW og Schibsted. Hun skal utvikle innsiktsdrevne konsepter, sikre gjennomføring på tvers av kanaler og bidra til å løfte byråets strategiske kapasitet innen digital kommunikasjon.
– Elise og Kristine representerer den kombinasjonen av strategisk forståelse, kreativ kraft og gjennomføringsevne som definerer Stem. De kommer inn med energi, faglig tyngde og erfaring fra noen av bransjens mest profesjonelle miljøer – og vil være viktige i å løfte vår satsing på helhetlig merkevareutvikling og digital markedsføring, sier byråleder Kaia Gulsvik.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no