Den 19.november fant TikTok Ad Awards sted i Stockholm, og for fjerde år på rad ble de mest kreative kampanjene på TikTok i Norden feiret.

Norge stakk av med to priser i TikTok Ad Awards

WAL, Smør og OMD tok med seg hver sin seier da TikTok kåret Nordens mest kreative kampanjer for 2025.

Publisert

Tre norske byråer kunne juble i Stockholm denne helgen, da TikTok Ad Awards 2025 ble delt ut. 

WAL og Smør vant i kategorien Greatest Creative for kampanjen «The Faxe Kondi Game», mens OMD tok seieren i Greatest Branding med JIF-kampanjen «Simply a Bad Ass Bathroom Campaign!».

– Vinneren av Greatest Creative 2025 viser at når du virkelig forstår publikummet ditt, trenger du ikke det største budsjettet for å skape størst innvirkning, lyder jurybegrunnelsen. 

– Vinneren av Greatest Branding 2025 gjorde toalettvasken morsom for Generasjon Z og gjorde mest sannsynlig den norske baderomsopplevelsen renere i generasjoner fremover, lyder jurybegrunnelsen. 

De andre kategoriene, «Greatest Performance», «Greatest Impact» og «Greatest TikTok», valgte sine vinnere fra nabolandene Sverige og Finland.

Disse vant TikTok Ad Awards 2025:

Greatest Creative:

WAL & Smør – Faxe Kondi (Norge)

Greatest Branding:

OMD – JIF (Norge)

Greatest Performance:

ESSNCE (Sverige)

Greatest Impact:

NoA / Bob the Robot / Toinen PHD – Haaga-Helia University, «TikTok Timestamp» (Finland)

Greatest TikTok:

NoA / Bob the Robot / Hearts & Science – Verkkokauppa, «Viral Payback» (Finland)

Powered by Labrador CMS