Norge stakk av med to priser i TikTok Ad Awards
WAL, Smør og OMD tok med seg hver sin seier da TikTok kåret Nordens mest kreative kampanjer for 2025.
Tre norske byråer kunne juble i Stockholm denne helgen, da TikTok Ad Awards 2025 ble delt ut.
WAL og Smør vant i kategorien Greatest Creative for kampanjen «The Faxe Kondi Game», mens OMD tok seieren i Greatest Branding med JIF-kampanjen «Simply a Bad Ass Bathroom Campaign!».
– Vinneren av Greatest Creative 2025 viser at når du virkelig forstår publikummet ditt, trenger du ikke det største budsjettet for å skape størst innvirkning, lyder jurybegrunnelsen.
– Vinneren av Greatest Branding 2025 gjorde toalettvasken morsom for Generasjon Z og gjorde mest sannsynlig den norske baderomsopplevelsen renere i generasjoner fremover, lyder jurybegrunnelsen.
De andre kategoriene, «Greatest Performance», «Greatest Impact» og «Greatest TikTok», valgte sine vinnere fra nabolandene Sverige og Finland.