HS Media får på plass et performance-team
Salgs- og markedsføringsbyrået HS Media utvider nå tjenestetilbudet i sin digitale byråavdeling.
– Dette er en viktig og målrettet satsing i tråd med strategien vår. Vi bygger nå videre med solid kompetanse innen digital rådgivning og prestasjonsbasert markedsføring, samtidig som vi sikrer og utvikler en sterk medieportefølje, sier Tor Arne Sandholt, daglig leder i HS Media.
Henriette Tønnessen (33) og Tina Meldahl (34), begge fra Kurer Grafisk, utgjør de nye ansettelsene.
Det nye performance-teamet skal levere helhetlige digitale tjenester fra strategi og rådgivning til gjennomføring og kontinuerlig optimalisering. Leveransene omfatter performance marketing som SEO, SEM, sosiale medier og programmatisk annonsering, samt tjenester for sporing, måling og attribusjon.
– Kundene våre forventer dokumenterbar effekt. Med et spisset performance-miljø på Kirkenær kan vi levere sømløst fra innsikt til resultater, sier Pia Dybendal-Svensson, leder for digital markedsføring og annonseoperasjoner i HS Media.
HS Media øker nå sine digitale ambisjoner, både overfor nye og eksisterende kunder.
– Vi kan nå levere langt sterkere som byrå innenfor digital utvikling. Vi blir dermed et fullverdig digitalt byrå, sier Sandholt.
Tønnessen og Meldahl viderefører samtidig sitt samarbeid med flere eksisterende kunder og HS Media vil fortsette å samarbeide tett med Kurer Grafisk.
Meldahl har en bakgrunn innen grafisk design og digital markedsføring, mens Tønnessen har erfaring med grafisk design, webdesign og digital markedsføring.
HS Media, som eies av Aller Media, omsatte for 90 millioner kroner i 2024 og har rundt 25 ansatte.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no