HK Link inngår samarbeid med Norges største trafikkskole
Nå skal de skal styrke Wright Trafikkskoles digitale tilstedeværelse og nå ut til flere potensielle elever.
Det melder de i en pressemelding.
– Wright har store ambisjoner om å fortsette veksten de har opplevd de siste årene. Etter en grundig prosess der vi har vurdert flere byrå, falt valget vårt på HK Link i Trondheim. De har vist forståelse for hvordan digitale kanaler påvirker hele kundereisen, spesielt for en målgruppe som er ung, og i konstant bevegelse, sier Thea Nedresæter, markedsansvarlig i Wright Trafikkskole.
Hun sier de har presentert en tydelig og strukturert arbeidsmetode som kjøreskolen har stor tro på.
– Sammen skal vi bygge en strategi basert på innsikt, før vi går i gang med konkrete markedsføringsaktiviteter. Vi har høye ambisjoner, og ser fram til å utvikle dette videre med en trygg og stødig partner som HK Link, sier hun i pressemeldingen.
Simon Kongstoft, rådgiver i HK Link, sier dette er en drømmekunde.
– Wright er størst i Norge, men befinner seg i en markedssituasjon med stor konkurranse. En av våre primære arbeidsoppgaver blir å sikre en så bred digital tilstedeværelse som mulig, på tvers av en rekke markedsføringsdisipliner. Vi er godt i gang, og snart ferdige med de innledende analysene, sier han.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no