Wright bil har inngått samarbeid med HK Link.
Wright bil har inngått samarbeid med HK Link.

HK Link inngår samarbeid med Norges største trafikkskole

Nå skal de skal styrke Wright Trafikkskoles digitale tilstedeværelse og nå ut til flere potensielle elever.

Publisert

Det melder de i en pressemelding.

– Wright har store ambisjoner om å fortsette veksten de har opplevd de siste årene. Etter en grundig prosess der vi har vurdert flere byrå, falt valget vårt på HK Link i Trondheim. De har vist forståelse for hvordan digitale kanaler påvirker hele kundereisen, spesielt for en målgruppe som er ung, og i konstant bevegelse, sier Thea Nedresæter, markedsansvarlig i Wright Trafikkskole. 

Thea Nedresæther, markedsansvarlig i Wright Trafikkskole.
Thea Nedresæther, markedsansvarlig i Wright Trafikkskole.

Hun sier de har presentert en tydelig og strukturert arbeidsmetode som kjøreskolen har stor tro på. 

– Sammen skal vi bygge en strategi basert på innsikt, før vi går i gang med konkrete markedsføringsaktiviteter. Vi har høye ambisjoner, og ser fram til å utvikle dette videre med en trygg og stødig partner som HK Link, sier hun i pressemeldingen.

Simon Kongstoft, rådgiver i HK Link, sier dette er en drømmekunde.

– Wright er størst i Norge, men befinner seg i en markedssituasjon med stor konkurranse. En av våre primære arbeidsoppgaver blir å sikre en så bred digital tilstedeværelse som mulig, på tvers av en rekke markedsføringsdisipliner. Vi er godt i gang, og snart ferdige med de innledende analysene, sier han.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS