Vinneren mottar gratis visning på Oceans digitale skjermer i Norge.

Ocean Outdoor gir bort gratis annonseplass

Ideelle organisasjoner som jobber med miljø, natur eller sosial bærekraft kan nå få budskapet sitt vist på digitale skjermer over hele landet – helt gratis.

Publisert

Ocean Outdoor åpner nå for nominasjoner til neste runde av «Drops in the Ocean», selskapets årlige initiativ der én ideell organisasjon får donert reklameplass på digitale flater over hele landet.

– Drops in the Ocean er Oceans satsing på å støtte formål som skaper positiv påvirkning i samfunnet, heter det i pressemeldingen. 

Tidligere har organisasjoner som Fontenehus, Blå Kors, WWF, Hold Norge Rent, Regnskogfondet og Stiftelsen Organdonasjon fått sitt budskap løftet gjennom kampanjen.

– Ocean Outdoor ønsker å bruke sine digitale skjermer til mer enn kommersiell kommunikasjon. Gjennom dette initiativet får ideelle organisasjoner en plattform som kan gi betydelig synlighet, engasjement og støtte.

Ocean åpner for nominasjoner fra organisasjoner som arbeider innen:

  • miljø, klima og naturvern

  • sosial bærekraft – som mental helse, rusomsorg eller arbeid med sårbare grupper

  • andre samfunnsnyttige formål med et tydelig budskap

For å bli vurdert må organisasjonen sende inn en kort presentasjon av hvem de er, hva de jobber med, og hvorfor de ønsker synlighet gjennom kampanjen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS