Bruker over 30 millioner på nytt verktøy: – Det mest komplekse i mediemarkedet i dag Bauer Media Outdoor, Ocean Outdoor og JCDecaux skal lansere et verktøy for å blant annet måle effekten av utendørsreklame.
Ocean Outdoor gir bort gratis annonseplass Ideelle organisasjoner som jobber med miljø, natur eller sosial bærekraft kan nå få budskapet sitt vist på digitale skjermer over hele landet – helt gratis.
– Dette markerer starten på noe større Ocean Outdoor Norway har inngått samarbeid med Sporty Norge om å etablere et landsdekkende reklamenettverk av digitale skjermer i 93 treningssentre, fra Mandal til Finnsnes.
Bauer vant reklamerettighetene på Oslo Bussterminal 43,8-millionerskontrakt gir reklamegiganten kommersiell kontroll på ett av Norges travleste knutepunkt.
Utendørsbransjen samler seg om nytt reklameforbud Ocean Outdoor, JCDecaux og Bauer Media Outdoor lanserer felles veileder for håndtering av reklameforbud mot usunne næringsmidler rettet mot barn.
Anorak NoA og Maskinen tok gull under DCC Awards 2025 Torsdag 16. oktober ble årets DCC Awards arrangert på Nasjonalmuseet i Oslo.
Bydelen sa nei – likevel får Coca-Cola male reklame som «gatekunst» på Grünerløkka Et gigantisk Coca-Cola-maleri skal dekke en vegg midt på Grünerløkka i sommer. Lokalpolitikere raser mot det de kaller «reklame forkledd som gatekunst», men etatene har likevel gitt grønt lys – uten å vite at bydelen ba om nei.
Nå er den prisvinnende kampanjen live «Fra Amazonas til Frogner» vant gull i DCC Awards. Nå er den satt opp på Oslo Bussterminal.
Ocean Outdoor Norge får ny selger fra P4 med på laget Cassandra Thomassen er ansatt i Ocean Outdoor Norge. Hun skal ha hovedansvaret for nettverket Hvilepuls, som har reklameskjermer på over 350 legekontor over hele Norge.
Disse vant priser på DCC Awards Onsdag 9. oktober ble DCC Awards arrangert i Oslo. Her får du en liste over alle vinnerne.
Inviterte folk til å slippe ut grisen - så mange ville hjelpe Dyrevelferd var fokus i NOAH-kampanjen.
DCC Grand Prix arrangeres for første gang Jakten på den første vinneren av Digital Creative Competition Grand Prix er i gang.
Idrettsforbundet inngår partneravtale med Ocean Outdoor Norway Har inngått en tre år lang avtale om levering av reklame til digitale og analoge flater.
Jens Thomassen går fra Clear Channel til Ocean Outdoor Jens Thomassen blir ny head of labs i Ocean Outdoor
Slik valgte de å promotere konkurransen: – Vil vekke nysgjerrighet Ansatte ved en rekke reklamebyråer i Oslo møtte et nytt syn utenfor sine kontorer tirsdag morgen.
JCP PRAD og WAL vant årets DCC Awards – Det er tydelig at bidragsyterne har lagt mye innsats i å finne gode og effektive løsninger som kan utnytte mediekanalen på en sterk måte, sier juryleder Therese Becke.
Utendørsbransjen velger Ipsos som leverandør av neste generasjons DOOH-målinger i Norge – Vi er sikre på at den nye Outdoor Impact-løsningen vil sette den norske utendørskanalen i forkant når det gjelder mediemåling.