Slik valgte de å promotere konkurransen: – Vil vekke nysgjerrighet Ansatte ved en rekke reklamebyråer i Oslo møtte et nytt syn utenfor sine kontorer tirsdag morgen.
JCP PRAD og WAL vant årets DCC Awards – Det er tydelig at bidragsyterne har lagt mye innsats i å finne gode og effektive løsninger som kan utnytte mediekanalen på en sterk måte, sier juryleder Therese Becke.
Utendørsbransjen velger Ipsos som leverandør av neste generasjons DOOH-målinger i Norge – Vi er sikre på at den nye Outdoor Impact-løsningen vil sette den norske utendørskanalen i forkant når det gjelder mediemåling.
Ocean Outdoor lanserer kjøpesenterundersøkelse – Vi ser for eksempel at kjøpesentre er en viktig plass for sosiale aktiviteter, sier Thomas Haave.
Clear Channel styrker kommersiell avdeling – Har brukt sommeren til å ansette Henter søskenpar fra konkurrenten.
Ocean Outdoor har lansert ny kreativ hub Ocean Labs med sin første kreative kampanje for DCC-vinner Hyper.