Tripletex slår seg selv i hodet i ny annonse: – Vi er ræva på PR Regnskapsselskapet Tripletex går uvanlig ærlig til verks i sin nyeste rekrutteringskampanje.
Markedssjefen om bransjens beste: – Nivået er så skyhøyt at jeg blir frustrert Markedssjef i Tripletex, Eirik Nereng, hyller kreativiteten bak Zalo-reklamen, blir småfrustrert av nivået i TV 2 og minner unge talenter om at de ikke trenger toppkarakterer for å lykkes.
Ny Sølvfisken-jury klar: – En av de gjeveste prisene i bransjen TV 2 har satt sammen årets Sølvfisken-jury, med Håkon Fretheim fra Per Høj i spissen. Sammen skal de kåre årets beste reklamefilmer – og jurylederen gleder seg til å dykke ned i kreativiteten.
Tripletex har valgt Atyp som byrå Etter en byråkonkurranse før jul, var det Atyp som fikk oppgaven med å gi regnskapsprogrammet Tripletex et nytt kommunikasjonskonsept. Den nye kommunikasjonen rulles ut i mediene i disse dager.