Presseforbundet trekker reklame etter voldsdom: – Uheldig, men vi reagerte raskt En av filmene i den nasjonale kampanjen for å styrke unges tillit til journalistikken må trekkes tilbake. Årsaken er at en av de medvirkende er dømt for vold.
Unge mister medietillit – nå svarer hele bransjen med kampanje Onsdag lanseres en felles nasjonal kampanje for å styrke unges tillit til journalistikken. – Det er gode grunner til at bransjen nå står sammen, sier generalsekretær i Norsk Presseforbund, Elin Floberghagen.
Kommunikasjon som treffer målgruppen «I disse dager er det diskusjoner rundt lagring og bruk av digitale data for å treffe målgruppene med reklame. Hva er lov i fremtiden – og hva blir ikke lov? Det som er det sikreste er å treffe målgruppen med redaksjonelt innhold som vi vet at forbrukeren setter stor pris på.», skriver Tor Arne Sandholt.
Fagpressens markedspris til KOM24 – Det er gjort en solid innsats både redaksjonelt og kommersielt.Fagpressens markedspris til KOM24.