Skal forme GAGNERs merkevarestrategi: – Markedsførere må jobbe smartere Etter å ha levert bacheloroppgave med toppkarakter om hvordan utradisjonell markedsføring kan fange Gen Zs oppmerksomhet, gikk Lena Vervik Andreassen rett ut i fast jobb som innholdsprodusent hos GAGNER.
Takknemlig for spørsmålene – de driver oss fremover «For meg handler dette om noe større enn bare spørsmålet om hva som regnes som arbeidstid – det handler om kultur, forventninger og hvordan vi møter hverandre i arbeidslivet.», skriver Petter Skippervold.
«Nei, du får ikke betalt for å delta på sommerfesten» «Spørsmålet som leder opp til uttalelsen er godt egnet til å få personalledere til å rulle med øynene. Allikevel er det nok noen som kjenner seg igjen. Det er temaet ledelse av unge arbeidstakere, det vi for tiden kaller generasjon Z vi skal inn i. Er du leder eller ung og på vei inn i arbeidslivet, så les videre», skriver Ole Janzso i Teft i dette innlegget.
Slik skal en liten cola-produsent fra Sandefjord ta nye markedsandeler Lokale Grans Bryggeri tar opp kampen med en ny digital strategi
Er Gen Z virkelig vanskeligere å lede? Dette svarer de unge selv Er de krevende, eller bare tydelige på hva de vil? Og har de lav arbeidsmoral – eller har de lært å sette grenser? Etter at flere byråledere i kommunikasjonsbransjen delte sine erfaringer om Generasjon Z, svarer nå de unge selv.
Dette sier bransjetoppene om hvordan det er å lede Gen Z Gidder ikke jobbe? Eller gidder ikke jobbe meningsløst? Slik beskriver byrålederne Generasjon Z.
Snapchat dominerer blant unge – og gir annonsørene nye muligheter Snapchat mener de er best rigget for fremtiden. Og ifølge flere av landets største influensere kan de ha rett. Hva er det plattformen gjør som skiller dem fra konkurrentene?
Oskar Westerlin tar LinkedIn med storm: – Lei overfladisk sirkelrunk Norges største profil på TikTok og Snapchat, gjør comeback på LinkedIn med et klart budskap: Han er lei av overfladiske råd og vil dele konkrete strategier som faktisk fungerer.
Verdens største PR-byrå mener Gen Z ikke er så unike som man har trodd Mener Gen Z har mer til felles med boomers enn man har trodd. Det bør markedsførere ta til seg.
Slik skapte podkasten en «ungdomsrevolusjon» Jungeltelegraf1, en podkast laget av ungdom for ungdom, tiltrekker konstant nye lyttere med sitt mantra «lave skuldre og høy fremtidstro».