Mange venter på at andre skal ta første KI-steg 8 av 10 norske ledere merker allerede KI-påvirkning på lønnsomheten – men mangler kompetanse til å skalere.
TRY ser et skifte innen kreativ KI-produksjon: – Mange i Norge mangler nok et veikart Globale merkevaregiganter bygger egne KI-studioer for å produsere kampanjemateriell i rekordfart. TRY mener norske virksomheter må organisere seg bedre for å henge med.
Martin Jensen blir Head of AI & Transformation i TRY TRY oppretter en ny konsernrolle for kunstig intelligens og transformasjon. Martin Jensen forlater stillingen som CTO i TRY Dig for å lede arbeidet med å integrere KI i hele konsernet og hos kundene.
OpenAI slipper Sora – dette kan det bety for reklamebransjen De mest ivrige har ventet lenge på nyheten som ble sluppet mandag kveld.
Ruben Søderlind blir head of customer success i TRY Dig Etter 7 år i Dekode, melder Ruben Søderlind overgang til TRY Dig.