Gull til Amedia i INMA Global Media Awards Det er ikke bare INMA som har bitt seg merke i den kommersielle produktutviklingen hos Amedia.
Storebrand henter fra Trigger og TV 2 Styrker kommunikasjonsavdelingen, og henter inn Annemarte Norevik (35) fra Trigger og Robert Henriksen (44) fra TV 2. Nå skal selskapet styrke TV-satsingen sin.
Stavanger Aftenblad har valgt nytt byrå Aftenbladet, som de kalles på folkemunne, vendte nylig tilbake som kunde i Fasett.
Derfor satser NRK hardere på internkommunikasjon – Vi trenger å henge bedre sammen. Og vi trenger å henge sammen i et litt raskere tempo enn før.
Disse talentene deltar i Schibsteds nye talentprogram Talentprogrammet er skreddersydd og består av 12 «up-and-coming» talenter på tvers av mediebyråene.
Har vi gått bort fra rådgivning? «Jeg valgte kommunikasjon som fagfelt fordi jeg selv mener jeg har kunnskapen til å føre andre på rett vei, der hvor deres kunnskapsfelt ligger et annet sted. », skriver Siri Løkting Carlsen i dette innlegget.
TV 2 har kuttet 400 millioner i kostnader – slik blir kom-avdelingen påvirket – Dette hadde ikke vært mulig uten tett og god dialog med medarbeiderne.
Så mye gikk reklameomsetningen ned med i 2023 En halv milliard kroner er borte. Forventer ikke vekst i 2024.
Bring og POL løfter direkte markedsføring til reality-stjernestatus i verdens første DM-reality I DM-mesterskapet konkurrerer fire team fra reklame- og mediebransjen om hvem som er best i direkte markedsføring.
Lanserer nytt norsk selskap spesialisert på spillmarkedsføring AtPlay skal løse alle behov for spillmarkedsføring, sier grunnlegger Henrik Flateland.