Rørosmeieriet lanserer ny kampanje: «Mjølk er mer enn melk» Rørosmeieriet ønsker med sin nye kampanje, utviklet av byrået Molo&Co, å inspirere flere forbrukere til å velge naturlige og lite bearbeidede matprodukter. Kampanjen bygger på meieriets økologiske profil og bærekraftige verdier.
Slettvoll velger Molo & Co – Viktig at vi har en solid plattform når vi nå tar steget videre ut i Europa, forteller Head of Brand, Liv Norun Moe.
Teamer opp igjen etter åtte år: – Perfekt anledning Saga har valgt Molo&Co som ny byråpartner. Det ble også en mulighet for to tidligere forretningspartnere å samarbeide igjen.
Molo&Co danket ut seks byråer i kampen om Rørosmeieriet Tidligere SMFB Dinamo-partner Oscar Michaelsens nystartede byrå får matprodusenten som kunde.
SMFB har laget kampanje for amerikansk motehus-gigant Bruker skaperen av serier som Grey’s Anatomy, Scandal, Bridgerton og Inventing Anna til å fronte første kampanje.
SMFB har sikret seg ny internasjonalt kunde – Å jobbe internasjonalt og spesielt i det amerikanske markedet, er krevende, sier kommersiell leder i SMFB Oscar Michaelsen, om samarbeidet med St. John.