Sparebanken Vest deler ut over én milliard i kundeutbytte til kundene – lager film med Trigger For femte gang deler Sparebanken Vest ut kundeutbytte til sine kunder. Hvor mye kundene får i utbytte blir kommunisert i en personalisert video.
SRF UNG mottar 250 000 kroner i støtte fra Sparebanken Vest Skal etablere en lavterskel møteplass for de under 30 år som jobber med eller studerer markedsføring, kommunikasjon eller salg.
LinkedIn fyller 20 år: – Lei av «corporate bullshit» LinkedIn har de siste årene blitt en viktig plattform for flere kommunikasjonsfolk og markedsførere. I år er det 20 år siden lansering.
Lanserer ny fotball-kampanje: – Aldri fått sånn respons Vil gi jenter som spiller fotball bedre muligheter.
Enorm interesse for ny konferanse i Bergen – solgte ut alle billettene på halvannet døgn Allerede har over 100 meldt seg på neste års konferanse.
Ein dag skjønte Jan Erik Kjerpeseth kor viktig kommunikasjon er – no har han 21 000 følgarar på LinkedIn – Eg vil få til noko med banken, men det er ikkje det å vera synleg i seg sjølv. Men det er ok å ha ei stemme, slik at om me vil melda noko, so vert me høyrt.
Hanne Dankertsen blir ny kommunikasjonsdirektør i Sparebanken Vest – Jeg har visst siden jeg var ganske ung at jeg ville jobbe med formidling.