Her er Smehs første kampanje for Oda Å endre vaner er vanskelig, men budskapet er enkelt i Odas nyeste kampanje, som er utviklet i samarbeid med Smeh: Slutt med butikk.
Smeh og Felleskjøpet vinner Sølvfisken for mai: – Humor og innsikt som åpner dørene Reklamebyrået Smeh går til topps i mai med Felleskjøpet-kampanjen «For alle».
Felleskjøpet lanserer ny kampanje: – Vi er butikken for alle I påsken lanserte Felleskjøpet en ny, nasjonal reklamekampanje med ett tydelig mål: Å vise at den grønne og gule butikken er for langt flere enn mange tror.
Hele Norge tæpper (bortsett fra Hans-Egil) I en ny kampanje som skal fortelle om den nye mobilbetalingstjenesten «Tæppe med Vipps», stiller DNB og TRY et av livets virkelig store spørsmål: Hva betyr det egentlig «å tæppe med mobil»?
Humor og Trond Fausa Aurvåg skal selge mer Melange Med litt mer humor vil Mills og ANTI gjøre flytende Melange til en enda større suksess.
Aftenposten fortsetter kampen mot skråsikkerhet – Vi er mange som sliter med skråsikkerhet av og til, sier sjefredaktør i Aftenposten, Trine Eilertsen.