– Influenserbransjen famler fortsatt i blinde Fem år med datainnsamling og analyser til tross: Lite har endret seg i hvordan influensere prises, ifølge Charlotte Stavrou i SevenSix Agency: – Dette er en bransje som har gjort det til en vane å verdsette folk feil.
Vil utfordre influenser-markedet – får Apeland på eiersiden Med mål om å bli størst på brukergenerert innhold, inngår Edith Agency samarbeid med Apeland.
Tar kampen om UGC-markedet: – Vi vil være en gamechanger Ambisjonen er klar: Å gjøre Edith Agency til det naturlige førstevalget for merkevarer som vil lykkes med UGC i Norge.
Rabble vil utfordre norske annonsører: – Merkevarer må snu på hver krone Den svenske annonseplattformen Rabble vokser raskt. Nå satser de for fullt i Norge og henter Kaja Palmer Sørholt for å lede markedet. – Målet er å bli en naturlig del av mediemiksen for norske FMCG merkevarer, sier hun.