DNB henter fem nye til markedsavdelingen – Dette er skikkelig «360»-jobber og da er vi ekstra glade for å få kollegaer som har erfaring fra en rekke fagdisipliner og bransjer, sier Aina Lemoen Lunde.
Dette er de mest populære kommunikasjonsstudiene i 2023 Nok en gang er det OsloMet som er mest populær. Søkertallene i Stavanger synker som en stein.
Universitetet i Oslo vil fortsatt bruke Tiktok for å nå de unge Universitetet i Oslo (UiO) har bedt sine ansatte om å fjerne Tiktok. Likevel vil de bruke appen til å nå ut til unge søkere og studenter.
Dette sier studentene om praksis: – Kunne vart lenger Kommunikasjonsstudentene KOM24 har snakket med verdsetter praksisordningen, men har noen få innvendinger.
GK henter tilbake Øyvind O. Olufsen etter syv år: – Blir som å komme hjem Er ansatt som ny seniorrådgiver på myndighetskontakt i Geelmuyden Kiese.
Idun Moe Hammersmark er ny seniorrådgiver i CARE Norge Etter flere års arbeid med interessepolitikk har Hammersmark tredd inn i rollen som seniorrådgiver for kommunikasjon og politikk i CARE Norge.
Mediacoms internprogram er tilbake: Får søkere fra alle store studiesteder – Vi tok en pause i 2021, så vi ble veldig glad for den enorme responsen i markedet, sier ansvarlig for internprogrammet i Mediacom, Tord Sollie.
Dette kommunikasjonsstudiet er vanskeligst å komme inn på Tallene ble klare mandag. Her er oversikten over fagene som er relatert til kommunikasjon og markedsføring.
Nyutdannede Jonas Corneliussen jobber med bærekraftskommunikasjon hos Kruse Larsen Han skal bruke sine ferdigheter fra masteroppgaven om bærekraftskommunikasjon i jobben som rådgiver.
Berit mener man alltid skal være klar for å bære ved og vann – Skaff deg variert erfaring og spesialiser deg mer etter hvert. Lytt og lær.
Bauer Media lanserer helt ny podkast: – Skal gi bransje-påfyll – Vi skal hjelpe annonsører og markedsførere med å bli synlige ved å bli hørt, sier Lise Lillevold.
26 personer vil jobbe med sosiale medier og markedsføring på UiO Stillingen skal lede Universitetet i Oslos arbeid med sosiale medier, kampanje og markedsføring.
Pandemien har gitt podkast-boost Fortsatt hører vi en halvtime mer på musikk enn podkst, men podkast øker stadig, sier Arnt Maasø ved UiO.
Nytt masterprogram i politisk kommunikasjon ved UiO For å forstå politikk og politiske prosesser må du vite hvordan mediesystemene fungerer. Hvordan disse henger sammen lærer du mer om på et nystartet masterprogram – det eneste i sitt slag i Norge.