EXLANTIX sin pop-up på Oslo S. Nathan Xue og Frode Skaar-Ottesen, leverandør og daglig leder i Autoisme AS på bildet.

EXLANTIX viser seg fram på Oslo S

Bilprodusenten EXLANTIX sin satsning i Norge starter med takeover på Oslo Sentralbanestasjon.

Publisert

I én uke vises begge modellene deres på skjermene på stasjonen, i tillegg til at bilen er parkert til utstilling foran hovedinngangen til Oslo S.

Målet er å treffe tusenvis av pendlere og besøkende med kaffe, gaver og en nærmere eksklusiv titt på SUV-modellen.

– Vi har sterk tro på at dette vil bli en populær familiebil i Norge, og tenkte det derfor var passende og plassere den på Norges mest trafikkerte jernbanestasjon. 

– Vi merket trykket allerede første dagen, og responsen fra forbipasserende har vært overveldende, sier Nathan Xue, direktør for Exlantix i Norge, i en pressemelding.

Patriksson Group står for gjennomføringen av pop-up, og UM står for mediekjøp og plassering.

Nysgjerrige nordmenn kan også få en nærmere omvisning av representanter fra bilmerket, i tillegg til å melde seg til prøvekjøring. 

Xue har selv tatt turen helt fra Kina for å få med seg utstillingen. 

– Jeg har fått beskjed om at nesten 200 allerede har meldt seg til prøvekjøring, og salget før offisiell lansering har gått over all forventing. Derfor gleder vi oss til å se videre resultat av kampanjen i ukene som kommer, sier Xue.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS