Så mye mindre tjener Bauer Media Outdoor etter tapet av Sporveien 166 millioner kroner er borte på ett år.
– Opplever generelt mye ulovlig reklame For andre gang på ett år har store reklameplakater blitt hengt opp i Oslo uten tillatelse. Plan- og bygningsetaten og Bymiljøetaten har ulikt syn på om de kan kommunisere bedre om regelverket.
Nordisk programmatisk DOOH vokser raskere enn det globale snittet Investeringene ventes å øke med 37 prosent det neste året
Nå vil også Bergen ha byreklame – kan gi inntekter på 80 millioner i året Byrådet i Bergen trenger nye inntekter. Utendørs-selskapene gleder seg til å bli synlige i landets nest største by. Opposisjonen raser.
Vipps med halvt reklamestunt på to av Skandinavias største flyplasser Hvis du skal fly til Arlanda i Stockholm i den kommende tiden, vil du se en halv utendørsreklame i avgangshallen.
Bauer Media fullfører milliardoppkjøp av Clear Channel Bauer blir en tungvekter i norsk utendørsreklame etter oppkjøpet av Clear Channel i Norden. Nå samles flater og medier under Bauer-paraplyen.
Clear Channel vant ny kontrakt med Rogaland Fylkeskommune Clear Channel blir med i et pionerprosjekt som har som mål å redefinere kollektivtransporten i Norge.
Tyveri ble reklamekupp for Gilde: Fikk tilbake stjålet pølsepakning Saken om den forsvunnede pølsepakka er endelig løst!
Tyver stjeler Gildes utendørsreklame – lokker med finnerlønn Gilde kjenner ikke identiteten til de som har stjålet reklameplakatene, eller hva som var motivet bak, men har noen teorier.
Mediebarometeret viser nedgang i første kvartal – Den totale reklameomsetningen som går via mediebyråer er redusert med 5,4 prosent sammenlignet med samme periode i fjor, sier Camilla Gåre, daglig leder i Mediebyråforeningen.
Går av som administrerende direktør i Clear Channel Kenneth Ek forlater stillingen som administrerende direktør i Clear Channel Scandinavia. Han erstattes av Claes Kugelberg, nåværende Chief Commercial Officer.
Lederskifte i JCDecaux Norge Gisle Holst Roness tar over roret for JCDecaux - Øyvind Markussen trer til side.
Hyundai kupper Colosseum kino og Oslo S for lansering: – Vi slår på stortromma – Morsomt med annonsører som vil gjøre noe ekstra.
Ny utendørskampanje for å redusere stress og angst Kampanjen er koplet opp mot en sanntidsstyrt algoritme: – Denne teknologien gir oss en unik mulighet til å være relevante og til å treffe befolkningens modus og behov, sier Dennis Højland Nyegaard.
Dintero jakter utviklere med utendørsreklame – Ikke en mediekanal vi normalt ville brukt, sier markedssjef Kaja Amundsen Tenfjord.
Clear Channel jobber med Pride 365 dager i året – Vi har blitt bevisst på hvordan vi i fremtiden skal omtale og invitere til våre arrangementer. Et enkelt, men viktig steg for Clear Channels mangfoldsarbeid, sier Dennis Højland Nyegaard.