Thomasine Chadaré er ny Field Brand Manager i EY Norge
Hun har bakgrunn fra Røkkes ventureselskap RunwayFBU og tech startups.
Chadaré skal bidra til å styrke EYs merkevare nasjonalt, med særlig fokus på fremtidens talenter innen teknologi og industri, skriver selskapet i en pressemelding.
– Når de innenfor teknologi skal vurdere en ny arbeidsgiver, handler det ikke bare om lønn og titler, men om verdier, autonomi, teamkultur, utviklingsmuligheter og et miljø der de opplever at de kan skape reell endring, sier Chadaré.
Chadaré kommer fra rollen som Community Manager i Røkkes ventureselskap RunwayFBU, et tech-miljø på Fornebu som hun har vært med å bygge opp fra start.
– Nå skal jeg bruke den erfaringen inn i et internasjonalt selskap, og lære av det å være en del av et enda større fagmiljø. Det blir spennende å kombinere min erfaring med EYs store kompetansenettverk, sier hun.
Chadaré er spesielt interessert i hvordan man bygger kultur og tiltrekker seg topptalent – spesielt i konkurranseutsatte områder som programvareutvikling, grønn industri og KI.
– EY har en sterk og attraktiv merkevare som appellerer til mange. Jeg gleder meg til å kombinere dette med min erfaring fra et entreprenørielt miljø – preget av høyt tempo, raske skifter og tydelige behov – for å bidra til å løfte EY videre som en ledende arbeidsgiver.
I EY vil hun jobbe tett med det nasjonale og nordiske markedsteamet for å styrke tilstedeværelse og attraktivitet i markedet.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no