Vegvesenet skal kjøpe strategi for 200 millioner Fem konsulenthus deler i dag på en avtale verdt 130 millioner. Nå lyser Statens vegvesen ut en ny rammeavtale på strategisk rådgivning – med økt ramme på 200 millioner kroner.
Slik skiller du deg ut i mengden i Arendal «Her er fire punkter som oppsummerer den viktigste læringen,», skriver jurymedlem i Gullpollen Vibeke Lewin.
– Kreativitet koster ikke penger, men alltid innsats Tror du du kan kjøpe deg til suksess på Arendalsuka? Da har du misforstått.
– Vi vil utfordre både oss selv og Arendalsuka EY vant Gullpollen 2025 og lover å komme tilbake med noe enda mer utfordrende.
Her er årets vinner av Gullpollen Premien for mest kreativ oppmerksomhet under Arendalsuka er delt ut for andre gang.
Kunstig skrivehjelp er ikke juks. Det er smart «Flere av tekstene jeg har jobbet med i sommer, er skrevet i samarbeid med en språkmodell. Og joda – til tross for høy grad av tankestrekføring, ble tekstene bedre», skriver Andreas R. K. Jacobsen.
Thomasine Chadaré er ny Field Brand Manager i EY Norge Hun har bakgrunn fra Røkkes ventureselskap RunwayFBU og tech startups.
EY henter prisvinner innen employer branding Axel Iversen Kronen, går fra sin stilling som ansvarlig for Strategisk Employer Branding hos Posten Bring AS, og blir nordisk ansvarlig for Employer Branding i EY.
Andreas R. K. Jacobsen blir pressesjef for EY Norge Han overtar etter Frithjov A. Nerby, som har blitt nordisk leder for «Brand, Concepts and Reputation» i samme selskap.
Konkurrenter går sammen om omdømme- og rekrutteringskampanje Revisorforeningen og Geelmuyden Kiese skal bygge anerkjennelse og attraktivitet for revisoryrket.
Derfor la KPMG om hele Linkedin-strategien sin Konsulentselskapet satser på høy frekvens i antall innlegg.
Benedicte har fått jobb i EY: – En helt fantastisk mulighet Får ansvar for EYs internkommunikasjon i Norge.