Fra KICKS nye Pride-kampanje.

KICKS lanserer årets Pride-kampanje

I forbindelse med Pride 2025 lanserer KICKS kampanjen «More than straight lines».

Publisert

Konseptet «More than straight lines» symboliserer hvordan livet og skjønnhet sjelden følger rette linjer. Det handler om å gå sin egen vei, bryte forventninger og friheten til å uttrykke sitt sanne jeg, skriver KICKS selv i en pressemelding.

Hele kampanjen og den kreative ideen er utviklet av KICKS' interne byrå og content-team.

– For oss i KICKS handler skjønnhet om motet til å være seg selv. Gjennom kampanjen ønsker vi ikke bare å fremheve de komplekse reisene mennesker foretar knyttet til sin identitet, vi ønsker også å bidra til økt forståelse, empati og inkludering, sier Grete Roer, markedssjef i KICKS Norge.

Kampanjen dreier seg om en nyprodusert dokumentarserie der flere sterke stemmer deler sine livsreiser, historier om mot, selvaksept og det å bryte seg løs fra normer.

Serien vil bli vist på KICKS' nettside, TikTok og Instagram, og vil danne grunnlaget for den bredere kommunikasjonsinnsatsen som starter i juni, den offisielle Pride-måneden. 

Deltakende profiler er Malin Andrée, Julia Kershaw, Pedro Lima, Benjamin Thorsen, Gabriel Gebreselase, Kelet Ali og Sini Laitinen. Kampanjen er synlig i hele Norden 

I tillegg til dokumentarinnholdet, frontes kampanjen av deltakerne fra serien i en bred Pride-kampanje i både digitale og tradisjonelle kanaler, inkludert utendørsreklame, sosiale medier og KICKS' egne plattformer.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS