Fikk storeslem på Gullbyanten: Nå er Storebrand klare med nytt veggedyr-stunt
Har gjemt penger i utenlandske hotellsenger.
Storebrand ruller i disse dager ut en storstilt kampanje som skal få nordmenn på ferie til å kikke under hotellmadrassene sine.
Kampanjen «Sengesjekken» oppfordrer til å sjekke etter veggedyr – og sjekker på 10 000 kroner.
– Vi har alliert oss med ulike hoteller rundt omkring i Europa. Nå er vi veldig spente på om noen finner sjekkene, forteller Marianne Aune Solheim og Joachim Skageng i Storebrand, i en pressemelding.
Initiativet følger opp Gullblyantens grand prix-vinner Skrekksenga og andre veggedyr-relaterte kampanjer fra reklamebyrået Per Høj.
– For fjerde året på rad tilbyr vi dessuten vår Veggedyrkontroll på Oslo lufthavn, der du kan få sjekket kofferten din og eventuelt fryst den ned – helt gratis, uttaler de markedansvarlige i Storebrand.
«Sengesjekken» er laget av kreatørteamet Christoffer Rontén og Theis Roksvåg Pedersen, rådgiver Håkon Fretheim, designerne Even Næss og Torfinn Sundem, og prosjektleder Magnhild Foldøy. Friksjon Film har stått bak kamera.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no