Storebrand fortsetter med sine «Fremtidsforestillinger» Som en del av en omfattende kampanje går Storebrand denne uka på tv med nye filmer.
Storebrand og Per Høj tar kampen mot veggedyr i bagasjen Reklamebyrået Per Høj har vært med på å utvikle kampanjen som møter reisende på Oslo Lufthavn denne uken.
Tante Randi omstrukturerer - gir ansvar til grandtanter Dropper daglig leder: – Behovet handler ikke om en daglig leder, men behovet for daglig ledelse, sier Woll.
Storebrand styrker kommunikasjonsavdelingen: – Helt riktige profiler Henter fra XXL og Oslo Handelsstands Forening.
Knowit Experience styrker satsingen på design og kundeopplevelser Henter kreativ leder fra NoA Ignite.
Etter bare litt over ett år i sjefsstolen forlot Joachim Tante Randi – Dette valget handlet om hva jeg gikk til, og ikke hva jeg går fra.
Storebrand lanserer nytt kommunikasjonskonsept «Fremtidsforestillinger» er det første uttaket i det nye konseptet.
Tone Vesterhus er ny partner i Corporate Communications Tone Vesterhus er det seneste tilskuddet til partnerskapet i rådgivningsselskapet Corporate Communications AS. I tillegg er Sindre Lassen Schjevik forfremmet til rådgiver i rekordfart.
Publicis MSL henter to nye rådgivere Styrker byrået innen flere områder: – På sikt tror vi at samfunnets voldsomme endringstakt i kombinasjon med ny teknologi vil stille høyere og strengere krav til kommunikasjonsavdelingene.
Hjelp en leder i dag «Urolige tider skaper usikkerhet. Da er det kommunikasjonsledernes rolle å ta på seg de strategiske brillene. Mange av oss har inntatt en naturlig rolle som den brysomme «djevelens advokat» i ledergrupper.», skriver Margrethe Assev.
Bufdir og Atyp ble de store vinnerene på årets Mediaforum Sikret seg to av fire gull. Se alle vinnerene i denne saken!
Yammer har gitt Storebrand en ny måte å kommunisere på Kommunikasjonsdirektør Margrethe Assev forklarer tiden før og etter Yammer: – Nå tror jeg vi nesten har glemt hvordan internkommunikasjonen var før.
Derfor la KPMG om hele Linkedin-strategien sin Konsulentselskapet satser på høy frekvens i antall innlegg.
DNB ansetter fem nye på kommunikasjon og bærekraft – Det er deilig å komme til DNB, hvor organisasjonen virkelig forstår og verdsetter kommunikasjon som fag og verktøy.
Derfor bør du la medarbeiderne bruke LinkedIn i arbeidstiden «Arbeidsgivere som vil fortelle at de er et godt sted å jobbe bør la medarbeiderne bruke tid på LinkedIn i arbeidstiden. Men pass deg for skrytefella», skriver Margrethe Assev.
I år satser Storebrand for fullt på LinkedIn – Ikke lenger bare for dem som er på jobbjakt, men en plattform der vi kan bygge merkevare eksternt og forsterke intern kommunikasjon, sier kommunikasjonsdirektøren.
Nina Vennevold har begynt et nytt kapittel i HvabeHager Fikk endelig komme til et hardnakket tekstbyrå, hvor tekst er selve kjernevirksomheten.