POL blir Storebrands nye reklamebyrå Sammen skal Storebrand og POL styrke en merkevare som har vært en del av mange nordmenns liv gjennom mer enn 250 år.
Storebrand styrker seg på bærekraft og strategikommunikasjon Storebrand henter inn to sterke ressurser til konsernkommunikasjon.
Fikk storeslem på Gullbyanten: Nå er Storebrand klare med nytt veggedyr-stunt Har gjemt penger i utenlandske hotellsenger.
Per Høj stakk av med Grand Prix på Gullblyanten! For andre år på rad delte Kreativt Forum ut Grand Prix på årets Gullblyanten.
Tidligere TV 2-journalist blir pressesjef i Storebrand Etter åtte måneder som senior kommunikasjonsrådgiver får Robert Henriksen økt ansvar i Storebrand.
Disse kjemper om å bli årets markedsfører og vinne én million kroner Juryen har topplisten klar. Vinneren stikker av med synlighet med millionverdi.
Fire norske Red Dot-vinnere Knowit Experience hentet denne helgen hjem to priser i den prestisjefylte designkonkurransen Red Dot Awards i Berlin, for rebranding og fontdesign for Storebrand.
Storebrand er sent ute med ny pensjonskampanje Spiller på populærkulturelle referanser for å vise hvor fort tiden går, og motivere til å ta grep om sin pensjon.
Slik jobber selskapene med employer branding KOM24 har spurt flere om hvordan de rigger seg for å beholde og sikre seg nye ansatte.
Sikret norsk Red Dot Awards Knowit Experience og Storebrand mottar to priser i designkonkurransen, Red Dot Awards.
Storebrand advarer reisende med «skrekksenga» – Denne utstillingen er litt skremmende, men svært informativ, sier markedsdirektør i Storebrand.
Sluttet i TV 2 og gikk til «den andre siden»: – Det er uvant De tidligere kollegene møttes på nytt under Storebrand-konferansen torsdag.
Storebrand henter fra Trigger og TV 2 Styrker kommunikasjonsavdelingen, og henter inn Annemarte Norevik (35) fra Trigger og Robert Henriksen (44) fra TV 2. Nå skal selskapet styrke TV-satsingen sin.
– Har tenkt lenge på å gjøre et «comeback» i PR-bransjen Andreas Nyheim er tilbake i bransjen som han forlot i 2016.