Storebrand henter fra Trigger og TV 2 Styrker kommunikasjonsavdelingen, og henter inn Annemarte Norevik (35) fra Trigger og Robert Henriksen (44) fra TV 2. Nå skal selskapet styrke TV-satsingen sin.
– Har tenkt lenge på å gjøre et «comeback» i PR-bransjen Andreas Nyheim er tilbake i bransjen som han forlot i 2016.
Storebrand fortsetter med sine «Fremtidsforestillinger» Som en del av en omfattende kampanje går Storebrand denne uka på tv med nye filmer.
Storebrand og Per Høj tar kampen mot veggedyr i bagasjen Reklamebyrået Per Høj har vært med på å utvikle kampanjen som møter reisende på Oslo Lufthavn denne uken.
Tante Randi omstrukturerer - gir ansvar til grandtanter Dropper daglig leder: – Behovet handler ikke om en daglig leder, men behovet for daglig ledelse, sier Woll.
Storebrand styrker kommunikasjonsavdelingen: – Helt riktige profiler Henter fra XXL og Oslo Handelsstands Forening.
Knowit Experience styrker satsingen på design og kundeopplevelser Henter kreativ leder fra NoA Ignite.
Etter bare litt over ett år i sjefsstolen forlot Joachim Tante Randi – Dette valget handlet om hva jeg gikk til, og ikke hva jeg går fra.
Storebrand lanserer nytt kommunikasjonskonsept «Fremtidsforestillinger» er det første uttaket i det nye konseptet.
Tone Vesterhus er ny partner i Corporate Communications Tone Vesterhus er det seneste tilskuddet til partnerskapet i rådgivningsselskapet Corporate Communications AS. I tillegg er Sindre Lassen Schjevik forfremmet til rådgiver i rekordfart.
Publicis MSL henter to nye rådgivere Styrker byrået innen flere områder: – På sikt tror vi at samfunnets voldsomme endringstakt i kombinasjon med ny teknologi vil stille høyere og strengere krav til kommunikasjonsavdelingene.
Hjelp en leder i dag «Urolige tider skaper usikkerhet. Da er det kommunikasjonsledernes rolle å ta på seg de strategiske brillene. Mange av oss har inntatt en naturlig rolle som den brysomme «djevelens advokat» i ledergrupper.», skriver Margrethe Assev.
Bufdir og Atyp ble de store vinnerene på årets Mediaforum Sikret seg to av fire gull. Se alle vinnerene i denne saken!
Yammer har gitt Storebrand en ny måte å kommunisere på Kommunikasjonsdirektør Margrethe Assev forklarer tiden før og etter Yammer: – Nå tror jeg vi nesten har glemt hvordan internkommunikasjonen var før.
Derfor la KPMG om hele Linkedin-strategien sin Konsulentselskapet satser på høy frekvens i antall innlegg.