Hjelp en leder i dag «Urolige tider skaper usikkerhet. Da er det kommunikasjonsledernes rolle å ta på seg de strategiske brillene. Mange av oss har inntatt en naturlig rolle som den brysomme «djevelens advokat» i ledergrupper.», skriver Margrethe Assev.
Bufdir og Atyp ble de store vinnerene på årets Mediaforum Sikret seg to av fire gull. Se alle vinnerene i denne saken!
Yammer har gitt Storebrand en ny måte å kommunisere på Kommunikasjonsdirektør Margrethe Assev forklarer tiden før og etter Yammer: – Nå tror jeg vi nesten har glemt hvordan internkommunikasjonen var før.
Derfor la KPMG om hele Linkedin-strategien sin Konsulentselskapet satser på høy frekvens i antall innlegg.
DNB ansetter fem nye på kommunikasjon og bærekraft – Det er deilig å komme til DNB, hvor organisasjonen virkelig forstår og verdsetter kommunikasjon som fag og verktøy.
Derfor bør du la medarbeiderne bruke LinkedIn i arbeidstiden «Arbeidsgivere som vil fortelle at de er et godt sted å jobbe bør la medarbeiderne bruke tid på LinkedIn i arbeidstiden. Men pass deg for skrytefella», skriver Margrethe Assev.
I år satser Storebrand for fullt på LinkedIn – Ikke lenger bare for dem som er på jobbjakt, men en plattform der vi kan bygge merkevare eksternt og forsterke intern kommunikasjon, sier kommunikasjonsdirektøren.
Nina Vennevold har begynt et nytt kapittel i HvabeHager Fikk endelig komme til et hardnakket tekstbyrå, hvor tekst er selve kjernevirksomheten.
Deloitte styrker satsingen på samfunnsansvar og bærekraft Henter Tone Indrebø Næs som ny leder fra markeds- og kommunikasjonsavdelingen i Wikborg Rein.
Storebrand satser tungt på ny visuell satsing, og henter flere fra tv- og mediebransjen Ressursene vil inngå i et nytt spesialistmiljø for videoproduksjon og digitale livesendinger.
Storebrand satser på hybrid kontortid i fremtiden – Det handler om å finne balansen mellom det som fungerer bra for individet, og det som gjør at kollektivet fungerer optimalt, sier kommunikasjonsdirektøren.
Storebrand bygger TV-studioer og satser på et helt nytt videoteam Selskapet satser sterkt på visuell kommunikasjon.
Slik fikk Storebrand flere til å få med seg internkommunikasjonen Koronakrise og hjemmekontor har ført til økt fokus på internkommunikasjon. KOM24 har sjekket hvordan et knippe bedrifter kommuniserer med sine ansatte.
– Som tidligere tabloidjournalist er det gøy å se at mange norske innholdsbyråer har stjålet de beste grepene Bli bedre kjent med kommunikasjonsdirektør Margrethe Assev i Storebrand i #MinJobb-spalten.