POL blir Storebrands nye reklamebyrå Sammen skal Storebrand og POL styrke en merkevare som har vært en del av mange nordmenns liv gjennom mer enn 250 år.
– Hvorfor i alle dager skal en bransje gå sammen om å boikotte en rekke konkurranser? Det er lite som tyder på at Morgenstern klarer å få med seg bransjen på å sende inn til færre konkurranser.
Ti byråer kjempet om kontrakter verdt 78 millioner – TRY Råd vant begge Byrået gikk til topps i begge delkontraktene i Bufdirs nye rammeavtale – og tar over etter blant andre Trigger, Tante Randi og Per Høj.
Fikk storeslem på Gullbyanten: Nå er Storebrand klare med nytt veggedyr-stunt Har gjemt penger i utenlandske hotellsenger.
Per Høj stakk av med Grand Prix på Gullblyanten! For andre år på rad delte Kreativt Forum ut Grand Prix på årets Gullblyanten.
Nå er festen i gang: – Dette er veldig viktig for oss Hundrevis av feststemte reklamefolk er samlet til fest på The Hub, fredag.
Ny Sølvfisken-jury klar: – En av de gjeveste prisene i bransjen TV 2 har satt sammen årets Sølvfisken-jury, med Håkon Fretheim fra Per Høj i spissen. Sammen skal de kåre årets beste reklamefilmer – og jurylederen gleder seg til å dykke ned i kreativiteten.
Morgenstern vant Gullfisken 2024 Reklamebransjens store prisfest er over, og TV 2-seerne har stemt frem Morgenstern for Ice som årets Gullfisken-vinner. Premien? Reklameplass på TV 2 til en verdi av én million kroner.
Dette blir endringene på neste års Gullblyanten De nye jurypresidentene er klare. De varsler flere endringer på neste års konkurranse.
– Det virker som om folk ikke gleder seg til å gå på jobb lenger Mener for mange i bransjen mimrer tilbake til en tid der de selv var unge og kulere.
Storebrand er sent ute med ny pensjonskampanje Spiller på populærkulturelle referanser for å vise hvor fort tiden går, og motivere til å ta grep om sin pensjon.
Per Høj får sin første Sølvfisk: «Ganske så dust» Én av de fem filmene i Smash!-kampanjen «Helgens opprinnelse» har gått til topps i den månedlige TV 2-kåringen Sølvfisken.
Leder juryen og vinner nesten alle prisene selv: – Ikke bestukket noen Øyvind Waage i Per Høj tror jurylederen kan føle seg litt flau, Therese Becke i Pol synes det er synd for de andre byråene, mens TRYs Kjetil Try gidder ikke å spekulere i det engang.
Storebrand advarer reisende med «skrekksenga» – Denne utstillingen er litt skremmende, men svært informativ, sier markedsdirektør i Storebrand.
GK dropper å reise til Cannes – dette gjør de andre byråene Mandag braker det løs med Cannes Lions. Men det blir ikke mange norske stemmer der nede.
Se hvem som var på KF og produsentenes sommerfest Det ble ingen fest i Cannes i år. Så da samlet man seg i Oslo i stedet.