Webstep styrker markedsføringsteamet – ansetter Ida Kristine Søreng som Content Marketing Specialist
Webstep styrker markedsføringsteamet – ansetter Ida Kristine Søreng som Content Marketing Specialist

Webstep styrker markedsføringsteamet

Ansetter Ida Kristine Søreng som Content Marketing Specialist.

Publisert

Den nyopprettede stillingen skal bidra til å fremheve historiene om menneskene, kundene og verdiskapingen i Webstep gjennom teknologi og samarbeid.

Ansettelsen er en del av Websteps strategiske satsing på markedsføring og synlighet i et marked med økende konkurranse om både kunder og kompetanse.

– Økt synlighet er en viktig del av hvordan vi skal nå våre strategiske mål. For å lykkes må vi fortelle historiene om våre dyktige medarbeidere, kundene våre og verdien vi skaper sammen, sier Kristine Lund, administrerende direktør i Webstep, i en pressemelding.

Det siste året har Webstep etablert et solid fundament for merkevaren, inkludert en ny merkevareplattform, oppdatert visuell identitet og en tydelig markedsføringsstrategi.

– Vi har en klar retning og et sterkt fundament for merkevaren vår. Neste steg handler om å bygge laget med riktig kompetanse, sier Kine Strand Jansen, Chief Marketing Officer.

Som Content Marketing Specialist skal Søreng utvikle og produsere innhold på tvers av Websteps nasjonale og regionale aktiviteter. Søreng er utdannet journalist med bakgrunn fra Fædrelandsvennen og flere års erfaring som innholdsprodusent i Leadify.

– Med Ida på laget får vi en engasjert historieforteller som skal bidra til å bygge Websteps stemme og synlighet i markedet, sier Strand Jansen.

Med denne ansettelsen fortsetter Webstep å bygge et sterkt nasjonalt markedsføringsteam, tett koblet til fag, salg og strategi.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS