Mobil-tjenesten Strex vil utfordre finansaktørene og de mobile betalings-appene – Ønsker at brukeren skal ha et mer bevisst forhold til Strex og hvor enkelt det er å betale med mobilnummeret.
Fretex Jobb lanserer «Klikk og vent»-rekruttering Konseptet er inspirert av «klikk og hent»: – Det skal være enkelt å få det man trenger – også rett kandidater.
Svein Løvlien Egenæs går til Synlighet Forlater stillingen som kreativ leder i Viva Media Group Norge.
INSJ med nytt byrå-samarbeid: – Enkelt å si ja Stiftelsen får sin første kommunikasjonsansvarlige: – Hun har et skarpt og stødig hode.
Synlighet utlyser masterstipend: – Et spark bak til å jobbe hardt – I stedet for å hele tiden jakte folk innad i bransjen, ønsker vi å bidra til rekruttering av nye talenter.
Disse 34 vil styrke Trondheims omdømme Mener Trondheim og Trondheimsregionen har et betydelig uforløst potensial innenfor synliggjøring.
SEO-raketten Rocket har gått fra tre til åtte ansatte på et år Har hentet inn Paul Grønseth fra Synlighet som ny SEO-spesialist.
Pinterest for merkevarer: – Det ligger et voldsomt potensial her Katinka Sletten fra Synlighet deler sine beste tips til merkevarer som vil lykkes på Pinterst.
Sosiale medier-duo headhuntet til Synlighet Silje og Maria Stenersen forlater Stenersen Media. – Jeg forsto fort at Synlighet var et ambisiøst byrå som ønsker å vokse og bli best på sitt felt.
The Body Shop med nytt byråsamarbeid Ble imponert av Synlighet: – De har ambisjoner, guts og en vinnermentalitet som trigget oss.
Synlighet har ansatt alle vårens interns i fast stilling – Om det er gjensidig full klaff er ingenting bedre, sier Arnulf Røkke i Synlighet.
Rekrutterer à la The Voice – skal fjerne all forutinntatthet – Kandidatene skal ikke ha på video. Jeg jobber også med å se om jeg kan finne en måte å forvrenge lyden på, slik at jeg heller ikke kan identifisere kjønn og alder på stemmen.
Rocket har hentet inn ny SEO-leder Vegard Moberg er ny leder for SEO i digitalmarkedsføringsbyrået Rocket. Han kommer fra samme rolle i byrået Amidays, og går også inn som partner i byrået.
Espen Hornburg forlater 6.sans - går til Synlighet: – Kjennes riktig og trygt Han skal styrke byrået på visuell og kreativ kommunikasjon.
Synlighet etablerer seg i Stockholm: – Vi ønsker å styrke oss som nordisk aktør Byrået åpner nå sitt andre kontor i nabolandet.