Den Norske Opera og Ballett velger Synlighet for digital satsing Målet er å styrke den digitale markedskapasiteten, nå ut til et yngre publikum og øke billettsalget for høstens forestillinger i sesongen 25/26.
Rekordkamp om praksisplassene i kommunikasjonsbransjen Når kommunikasjonsbransjen bremser, blir kampen om praksisplassene hardere. Flere av landets største byråer melder nå om rekordmange søkere til vårens internships.
Norske bedrifter kaster seg over TikTok-trend: – «Engagement-baiting» i begge retninger En ny TikTok-trend sprer seg raskt internasjonalt – og nå har den kommet til Norge.
Opplevde hatkommentar-flom etter Westerlin-krangel. Dette lærte hun Katinka Sletten havnet i offentlig krangel med en av Norges mest kjente influensere. Det fikk konsekvenser.
Disse deltar i «8 minutes of Change» Markedsføringsforeningen i Oslo (MFO) inviterer til «8 Minutes» 14. mai. Tretten deltakere får hver åtte minutter til å dele sitt syn på endring – personlig, profesjonelt eller samfunnsmessig.
Rabble vil utfordre norske annonsører: – Merkevarer må snu på hver krone Den svenske annonseplattformen Rabble vokser raskt. Nå satser de for fullt i Norge og henter Kaja Palmer Sørholt for å lede markedet. – Målet er å bli en naturlig del av mediemiksen for norske FMCG merkevarer, sier hun.
Sto utenfor arbeidslivet i to år: – Du begynner å tvile på deg selv Hun gikk fra to år med avslag og håpløshet til å hjelpe tusenvis ut i jobb. Nå bruker Ingrid Elisabeth Landråk sin egen historie til å inspirere, gi håp og utfordre arbeidsgivere til å se potensialet i de som står utenfor arbeidslivet.
De-influencing-bølgen er tilbake – og den kan bli kostbar for merkevarer Motstandsbevegelsen «de-influencing» er tilbake og kan få store konsekvenser for merkevaren din, advarer sosiale medier-eksperten.
I fjor fikk de bøttevis av kjeft, nå prøver Stendi seg igjen Sist søkte de etter talentløse idioter. Nå renner dassen over hos Stendi.
Reagerer på LinkedIn-priser: – Ganske stivt – For store bedrifter er det sikkert en såpass liten utgift at det går fint, men for mindre bedrifter blir det verre, sier Katinka Sletten.
Synlighet begynner høsten med elleve nyansettelser Har aldri hatt så mange søkere til ledige jobber før.
– Stadig flere er skeptiske til å legge alle eggene sine i Meta-kurven Disse trendene bør man følge med på innen innholdsmarkedsføring akkurat nå, ifølge byråene.
Katinkas første sommer med baby: – Hytteliv i Trysil og håp om spontanreiser Katinka Sletten nyter sommeren med familien og deler samtidig sine beste tips for å lykkes i bransjen.
Byråene deler: Dette er de viktigste trendene innenfor content marketing – Stadig flere ønsker innholdet sitt produsert av KI.
Kritisk til Støres forslag:– Truende for ytringsfriheten vår Statsministeren vil innføre aldersgrense på sosiale medier. Det er det delte meninger om.
«Gutta» svarer med personangrep på kritikken – At en middelaldrende dame, rake motsetningen til målgruppen vår, ikke digger innholdet vårt, driter vi helt ærlig i, skriver «Gutta» til VG.