Abonnement-løsning på Meta: Dette kan det bety for annonsørene Meta har luftet forslaget om å innføre en abonnementsavgift på sine plattformer. Hvordan vil det påvirke annonsører?
Slik får du fart på sosiale medier: – Ikke vær en dørmatte Kritikk kan blant annet møtes med humor i sosiale medier, mener Katinka Sletten.
Disse trendene vil påvirke din SoMe-strategi framover Nordmenn bruker to timer om dagen på sosiale medier. Likevel har ikke alle bedrifter hentet ut potensialet som ligger der.
Omsorgsaktøren Stendi går for Synlighet: – En perfekt match Skal ta en tydelig posisjon som «best på kvalitet».
Kåre Garnes er ny SEO-spesialist i Synlighet Synlighet har ansatt Kåre Garnes som seniorrådgiver og SEO-spesialist. I tillegg er Veronica Sagbakken og Benjamin Blatch er også hentet inn.
Spleis med nytt byråsamarbeid - skal satse på dugnad Spleis er godt etablert innen folkefinansiering. Nå har de lansert en helt ny tjeneste, skreddersydd for dugnad.
Christoffer skal sørge for at KPMG tar mer plass i sosiale medier Disse plattformene prioriteres av den nye SoMe-sjefen.
Mobil-tjenesten Strex vil utfordre finansaktørene og de mobile betalings-appene – Ønsker at brukeren skal ha et mer bevisst forhold til Strex og hvor enkelt det er å betale med mobilnummeret.
Fretex Jobb lanserer «Klikk og vent»-rekruttering Konseptet er inspirert av «klikk og hent»: – Det skal være enkelt å få det man trenger – også rett kandidater.
Svein Løvlien Egenæs går til Synlighet Forlater stillingen som kreativ leder i Viva Media Group Norge.
INSJ med nytt byrå-samarbeid: – Enkelt å si ja Stiftelsen får sin første kommunikasjonsansvarlige: – Hun har et skarpt og stødig hode.
Synlighet utlyser masterstipend: – Et spark bak til å jobbe hardt – I stedet for å hele tiden jakte folk innad i bransjen, ønsker vi å bidra til rekruttering av nye talenter.
Disse 34 vil styrke Trondheims omdømme Mener Trondheim og Trondheimsregionen har et betydelig uforløst potensial innenfor synliggjøring.
SEO-raketten Rocket har gått fra tre til åtte ansatte på et år Har hentet inn Paul Grønseth fra Synlighet som ny SEO-spesialist.
Pinterest for merkevarer: – Det ligger et voldsomt potensial her Katinka Sletten fra Synlighet deler sine beste tips til merkevarer som vil lykkes på Pinterst.
Sosiale medier-duo headhuntet til Synlighet Silje og Maria Stenersen forlater Stenersen Media. – Jeg forsto fort at Synlighet var et ambisiøst byrå som ønsker å vokse og bli best på sitt felt.
The Body Shop med nytt byråsamarbeid Ble imponert av Synlighet: – De har ambisjoner, guts og en vinnermentalitet som trigget oss.