Thorendahl pusser opp egen profil
I mer enn 50 år har Thorendahl rehabilitert fasaden til mange av Oslos ærverdige bygg. Nå fornyer selskapet sin egen visuelle profil.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Vi måtte tenke oss nøye om før vi valgte å endre en velkjent logo som vår. Thorendahl har alltid vært opptatt av å kombinere gamle håndverkstradisjoner med nye metoder.
Sammen med Vild design- og innholdsbyrå er både logo, farger og flere profilelementer fornyet. Den nye profilen er mer synlig og digitale flater som apper for prosjektledelse, nettsider og sosiale medier, forteller daglig leder Ingvar Røang i en pressemelding.
Thorendahl er en av Oslos største entreprenører innen utvendig rehabilitering og vedlikehold. Siden selskapet ble etablert i 1971 som et malermesterfirma, har det utviklet seg til en komplett tilbyder av utvendig håndverkstjenester.
– Etter 50 års historie og 30 år med samme logo, trengte vi en modernisering. Nå har vi fått en logo som er mer gjenkjennelig og tidsriktig.